sit down and wait for the phone to ring

Hiiiii! I'm back from my city trip and i had a great time, expect pictures starting tomorrow. First i want to show you some of my purchasements! Aren't the heels gorgeous? I've bought them for my 18th birthday, they go with a really simple but beautiful black dress that i will show you tomorrow! I hope you like it! (i use to many !!)




heels - topshop / headband - topshop / ring - grand bazaar / lipstick 'rivoli' wine red - chanel
sotd : whitest boy alive - promise less or do more

23 comments:

  1. Leuk gedaan met die tekstballonnen :D. Nice purchasements.

    ReplyDelete
  2. je schoenen zijn prachtig ♥

    ReplyDelete
  3. leuke aankopen!
    vooral de hakken en die ring.

    ReplyDelete
  4. the shoes!

    INTOTHEFOLDFASHION.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Ah, ik zit heel erg te twijfelen tussen de zwarte van deze en loafers bij Topshop. Ik heb nu voor de loafers gekozen dus ik ga die nu vanavond kopen als ik nog even een shopping spreetje ga doen (ik zit nu in barcelona). Ik ging deze trouwens in mijn eigen maat passen en ik kwam er niet in, dus misschien pas ik ze ook wel helemaal niet.
    Is Istanbul trouwens vet? Heb je het leuk gehad? Mijn studentenvereniging gaat er echt heen in januari ofzo. Echt heel vet.
    En echt leuk die tekstballonetjes ernaast!

    ReplyDelete
  6. aaa leuk gedaan!
    ga ik onthouden!!!

    ReplyDelete
  7. Haha, super leuk gedaan :)
    Mooie aankopen!!
    x

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's! Mag ik vragen welke camera je hebt gebruikt daarvoor?

    ReplyDelete
  9. mooie ring en leuke turban! ik wil er ook nog een!

    ReplyDelete
  10. Geweldige post, super leuke aankopen heb je gedaan! ;)

    ReplyDelete
  11. Geweldige foto's! Je blog is echt geweldig meid!

    ReplyDelete
  12. aaah wauw! ik had die hakken ook gezien in Londen, wou ze echt hebben.. maar geen geld geen geld en ik wil zoveel hebben ;p
    <3

    ReplyDelete
  13. Leuke aankoopjes meid! EN hoe bevalt de Chanel lipstick! Issie ook best longlasting. Want ik zoek er nog een!
    Verder echt superleuk gedaan die foto's met tekstbalonnen:D

    ReplyDelete
  14. love the way you set up those photographs!
    lovely things :)

    ReplyDelete
  15. gosh, all those things are SO great, especially this ring, so lovely!

    ReplyDelete
  16. Hoihoi, wat lief! Tuurlijk is dat goed! Mail me maar op lgjgommans[at]hotmail.com! ♥ xx

    ReplyDelete
  17. sarah - the stylish heartOctober 22, 2010 at 6:23 PM

    hi, yes i'd be so honoured if you featured me, thank you :)

    i really love that ring! i love a big quirky ring.

    sarah (the stylish heart) x

    ReplyDelete
  18. Love the shoes, so chic! Happy belated birthday.

    ReplyDelete
  19. Ik kom je schoenen stelen. Pas maar op.

    ReplyDelete
  20. Incredible! Great! So creative!^^ I need that hairband!

    ReplyDelete