hot&heavy, pumpkin pie, chocolate candy, jesus christ

I'm so extremely busy with school right now, and on top of that i have to make an assignment for an admission-interview for a school i would like to attend next year. I'm going crazy! So this is a quick outfit post.. my tights have little red hearts on them, a gift from my dear friend. Hope you like it ;). xx

P.S. I've added lots of stuff to my online shop, go check it out here (click!).



dress,boots - (old) H&M trend / knitted top - zara / faux leather - C&A / bag - vintage
edward sharpe & the magnetic zeros - home

22 comments:

  1. Hee Suze,
    ik ben benieuwd naar wat voor school je wilt volgend jaar. Ik doe dit jaar eindexamen en ben ook al druk aan het rondkijken naar een leuke opleiding.
    leuke outfit btw!
    xx

    ReplyDelete
  2. Die schoenen zijn leuk!
    Ook een hele leuke outfit!
    Wil je meedoen aan mijn give away?

    http://fashionably-cute.blogspot.com/2010/10/black-pocho-give-away-till-31-10.html

    ReplyDelete
  3. I love the little knit sweater.

    check out my giveaway

    http://intothefoldfashion.blogspot.com/2010/10/dixi-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. sirieus, al jouw outfits zijn leuk. Ik word ook altijd blij als ik zie dat je weer een nieuwe update hebt haha!

    ReplyDelete
  5. Ik las bij je about me dat je allround styling wil gaan doen in Amsterdam.
    Ben jij van plan om naar de open dag te gaan?
    Ik zoek namelijk iemand om mee te gaan!

    ReplyDelete
  6. Your hair looks so good like this! and nice outfit too

    ReplyDelete
  7. cute :)
    wat wil je gaan doen dan volgend jaar?

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit!

    ps. wil je nogsteeds artemis gaan doen? Ik raad het je echt af, wdka bevalt me véééééél beter dan dat.

    ReplyDelete
  9. hey, je hebt echt een hele leuke blog en ik vind je stijl ook helemaal te gek!

    ReplyDelete
  10. Ik zat vandaag naast jouw vriendje in Crea. Nuttige informatie punt en el.

    ReplyDelete
  11. Ontzettend leuke, inspirerende blog!

    ReplyDelete
  12. i like the expression in her face

    ReplyDelete
  13. waar zijn je leuke tights van? x

    ReplyDelete