i'm always hearing voices on the street

A new lay-out means a lot of technical difficulties to me, luckily all i have to do is to ask the bf for help. The past few days have been fun, during day-time i mainly eat a lot and drink a lot of vitaminwater while watching lame movies. But in the evening i make up for that, have lot's of small get-togethers with friends, with campfire's and all. Here's today's outfit.. i'm sorry for the shorts-overload..





blouse-zara/shorts-vintagelevi's/booties-asos/bag-topshop
sotd : the rolling stones - rocks off

20 comments:

  1. sure, ask the bf for help

    ReplyDelete
  2. Je blog is prachtig zo! Vanwaar heb je de template? Zelf gemaakt?
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Love the blog,and the outfit <3
    Check out my new blog:
    http://stylexing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. je blog ziet er mooi uit! vooral je header..

    ReplyDelete
  5. De lay-out is heel mooi geworden.
    Leuke outfit ook.

    ReplyDelete
  6. De lay-out is super + de header is ook heel leuk!

    ReplyDelete
  7. hoe heb je die foto's zo groot gekregen? mijne zijn zo mini! :(
    echt supermooie header! x

    ReplyDelete
  8. leuke nieuwe layout! Je header is prachtig! En de outfit van vandaag trouwens ook :)

    ReplyDelete
  9. Supermoooie header Suze. Net als je outfit van vandaag <3!

    ReplyDelete
  10. aah dankje! als ik terug kom ga ik alles eventjes veranderen, mijn blog is echt saai nu, maar ik ben sowieso niet tevreden máaar daar moet ik jou ook niet mee lastigvallen. ;)
    ja ik smeek mijn ouders nog steeds of we toch niet met de trein naar stockholm kunnen ofso..aah
    maar copenhagen is ook tof ;)
    jij wordt vast gefotografeerd voor stockholm streetstyle met je leuke kleren! haha

    ReplyDelete
  11. Ik ben officiëel jaloers op jouw zomer :)

    Je nieuwe layout is echt mooi! Proficiat voor de bf ;)

    ReplyDelete
  12. WOW - what a change! I really like your design now!

    ReplyDelete
  13. Hee ik zag dat je een verkooptopic had! Er staan echt heel leuke dingen in waar denk zeker veel meiden in geintreseerd zouden zijn! Is het niet een idee om een account aan te maken op bijv. girlscene forum zodat je daar een verkooptopic kan starten. Ik heb daar ook een verkooptopic en het loopt echt hard! Ik kan het je echt heel erg aanraden!

    ReplyDelete
  14. koud in die korte broek! leuk wel!

    ReplyDelete
  15. Genial post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

    ReplyDelete