sun sun here it comes

AAAAH! It's so hot these days that i spent most of the time in my garden with my bikini on.. which means no outfits which means no outfit posts.. But i did take the time to make a few outfits on polyvore, outfits that i would LOVE to wear.. do you know that feeling when you know exactly what you want to wear but youre like trapped in your own closet? nothing to wear? well.. i experience that a LOT.. so i made some 'dream' outfits.. nothing really expensive just things i'd like to wear atm. Tell me which outfit is your favorite!




14 comments:

  1. Haha, ik ken dat gevoel ook maar al te goed! :)
    Hele mooie outfits <3

    P.S. Ik heb een give-away op mijn blog, go check it out! :)

    ReplyDelete
  2. das erste ist für mich das schönste. das hätte ich auch super gerne :D
    dann mal noch viel spaß beim brutzeln in der sonne :p :)
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  3. das erste ist für mich das schönste. das hätte ich auch super gerne :D
    dann mal noch viel spaß beim brutzeln in der sonne :p :)
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  4. Prachtige collages en outfits.. Zou ze zo allemaal aantrekken!
    x

    ReplyDelete
  5. Leuke outfits! Outfit nummer 2 lijkt echt op een outfit die ik zelf heel vaak draag (grijs shirt + beige broek combi)!

    ReplyDelete
  6. Alles is mooi! Word er echt hebberig van!

    ReplyDelete
  7. wat een geweldige combinaties! echt super tof. ik ben al lang een groot fan van je, maar heb je tot nu toe alleen nog gevolgd met bloglovin' maar vanaf vandaag ook via blogger :) you rock girl! liefs

    ReplyDelete
  8. Ik snap wat je bedoelt.
    Alleen voel ik me nu gevangen in de hitte enerzijds en anderzijds voel ik me ook constant gevangen in de duidelijke grenzen van de mannenmode en waar die de vrouwenmode tekort schiet. Ik bedoel: jullie hebben rokjes, kleedjes, broeken in alle mogelijke uitvoeringen, juwelen, En dat kunnen jullie allemaal dragen zonder 'gay' genoemd te worden als het wat specialer is... Als het warm is heb ik een broek en een t-shirt, marcel als het meezit.

    Kijk mij zeuren. Nummer 2 en 3 zijn 't mooist.

    ReplyDelete
  9. Dwaal al een poosje op je blog rond, en wat een GE-WEL-DIGE outfits heb je meis! Je hebt er een volger bij. Ik wou je om een gunst vragen, ik zag dat je de gestipte panty's hebt en ik ben al heel lang naar zulken op zoek. Tot nu toe heeft niemand mij kunnen helpen en ik hoop dat jij dat wel kan. Ik weet dat je ze bij de H&M kan halen maar de H&M's bij mij in de buurt zijn niet echt up-to-date dus ik kan ze niet vinden. Zou jij voor mij bij de H&M willen kijken naar een maat M. Natuurlijk betaal ik er voor, ik hoor het graag ! Liefs Elle xx

    ReplyDelete
  10. De eerste is de leukste outfit!

    ReplyDelete
  11. I adore the second and the fourth outfit. The are perfect for summer with their neutral colours:)

    ReplyDelete