there's a million lights when the sky turns black tonight

Saturday last i went to a really cool party, it was held in a barn that they transformed into a 'club'. It's been a while since i've shown you pictures of me going out (half a year maybe??), so you guys might think my life is very boring.. don't worry, i do lot's of fun stuff, i'm simply to lazy to take my camera. So.. here a little impression of my saturday night, i had lot's of fun, even stood behind the dj-booth.. To bad that i look like a twelve year old that's trying to be cool in all the pictures.. oh well..






sotd : darwin deez - constellations

16 comments:

  1. ziet er vet gezellig uit!
    en jij ziet er ook weer super uit!
    x amber

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's! Je lijkt me echt een gezellig meid :)
    x

    ReplyDelete
  3. Ik had geen idee dat ze in Nederland ook alcohol dronken! Wat een revelatie, het lijkt al iets meer op de hemel. Een rechtse hemel, maar goed. Je kan niet alles hebben.

    Oh en 't ziet er uiteraard ook erg 'gezellig' uit... Excuseer m'n ironie. Die is geboren uit onzekerheid.
    Maar die broek van je vind ik wel - zonder ironie - geweldig. Ik wil m'n vriendinnen al eeuwen zoiets aansmeren.

    ReplyDelete
  4. haha cool achter de draaiplaat! geinig dat je met thijs om gaat!

    ReplyDelete
  5. Ziet er gezellig uit! ik had eigenljk nog een vraagje.. met wat voor effect bewerkt jij je outfit foto's altijd? ik kan 'm maar niet vinden..! :]
    liefsx

    ReplyDelete
  6. was zeker een geweldig feest ! het zijn inderdaad toffe foto's (:

    ReplyDelete
  7. Heeee is die jongen op de eerste foto links derkjan? Dat zou echt droog zijn want die heb ik een paar jaar geleden een keer op een vakantie ontmoet hihi

    ReplyDelete
  8. haha.. uhhh.. nee :P die jongen heet wik ;)

    ReplyDelete
  9. SUZE, haal alsjeblieft die verschrikkelijke foto eraf! het is niet zo amusant en het is beter voor ons allen. groet ingelicious

    ReplyDelete
  10. I like your blog !!Thank you. They are really great .
    do not miss my goods , they are very beautiful !!
    Fashion watches
    Discount watches
    Antique pocket watches
    Engraved pocket watches

    ReplyDelete