take a little trip with me

Today i tried to achieve a 'gypsy' look, inspired by mk. The people at school don't really understand my sense of style, like i had expected they also didn't understand this look, they asked me if i was going to a funeral (what they really wanted to say was 'what an ugly dress', but they don't dare to say that right in my face).. so i laughed at their stupid comments. I'm very good at making fun of myself as well, so i told everyone i had dressed up like mortisha from the adams family. Anyways, since you guys DO understand me, here are some pictures of today's gypsy outfit, i love my glasses although they look terrible on me..




dress,sunglasses - H&M / headband, sandals - zara
sotd : war - low rider

30 comments:

  1. Heeeeeeeeeeeel vet! En je nieuwe header is ook heel naais!

    ReplyDelete
  2. echt een geweldige outfit!! de veer is heel leuk! xoxo lovs MAU

    ReplyDelete
  3. Haha, toen ik je stukje las toen dacht ik dat je echt de meest lelijke jurk aan had getrokken maar toen ik de foto's zag, zag ik een super leuke outfit! Echt bizar dat dat mensen zo afkeurend reageren op een simpele zwarte jurk. (Ik heb dat trouwens ook wel eens gehad dat mensen vroegen wat voor belachelijke schoenen ik aanhad :P)
    Ik vind het een leuke outfit maar ik zou persoonlijk het haarbandje niet op doen. Mijn motto is namelijk less is more ;) )
    x

    ReplyDelete
  4. if there is a like botton i would press it a million times

    super leuk <3

    ReplyDelete
  5. How can enayone in their right mind think that that dress is ugly?

    it´s just so perfect!

    ReplyDelete
  6. Bij mij op school snappen ze het vaak ook niet dat ik vintage kleding koopt, iedereen vind het smerig. Maar de jurk staat je echt super, en die zonnebril past er perfect bij!

    ReplyDelete
  7. mensen op school zijn altijd zo bekrompen .__.' ik vind je outfit wel heel leuk.

    ReplyDelete
  8. haha je ziet er echt geweldig uit en mensen op school die snappen er inderdaad vakk niks van...
    x

    ReplyDelete
  9. Haha, je kunt echt leuk schrijven! En ik vind je outfit juist super, de maxi dress staat je mooi!

    ReplyDelete
  10. wauw dankjewel voor het compliment! ik vind je jurk echt zó geweldig!!! gewoon H&M???had ik echt niet gedacht! xxxxxx

    ReplyDelete
  11. Ik snap je stijl wel hoor ;) Ik vind dat je er altijd heel tof uitziet, echt leuk dat je het ook allemaal naar school aan doet. Mensen zijn van mij nog niet zo veel gewend, daarom draag ik niet alles op school, want dan denken ze ook ''myrthe.. wat heb je aan??'' Maar ik hoop volgend jaar - op een opleiding met andere creatievelingen die wat meer 'aankunnen' - meer te durven haha :)

    Liefs,,

    ReplyDelete
  12. Dus, aangezien je van mijn eerlijkheid houdt - denk ik - ga ik die niet aan banden leggen.

    De jurk is geweldig, net als die ketting - en je beschrijving van "ze begrijpen me niet" vind ik erg gelijkend op iets dat een vriendin van me zou zeggen. Maar die bril staat je inderdaad niet zo, en die haarband snap ik zelf niet. Maar hé, het zou saai zijn moest ik alles 'vet' of 'geweldig' vinden. (Toch?)

    ReplyDelete
  13. Ik begrijp je helemaal, bij mij op school krijg je gewoon rare blikken als je er 'anders' uitziet, maar ze durfen het niet recht in je gezicht te zeggen. Ik vind je outfit geweldig!
    xxxx

    ReplyDelete
  14. I think you look great almost all the time...not all of it is my kind of style but it looks great on you.
    People at my school don't understand my kind of style most of the time either. The thing is though that they don't have the guts at all to say it to my face. Not like I care...because I don't dress the way I do for them but for myself.
    Keep up the good work, xx

    ReplyDelete
  15. your outfit is rather interesting! :D

    ReplyDelete
  16. Wauw, ik vind je outfit juist echt heel mooi, so gipsy. Ach ja, gasten op school, wat doe je eraan...

    ReplyDelete
  17. Ohhhh you look perfect in that dress! Absolutely stunning, and that necklace is gorgeous!

    ReplyDelete
  18. Das lange Kleid steht dir perfekt! Sieht echt toll aus :) Und mach dir aus den Kommentaren nichts.. viel besser finde ich da echt deine Reaktin auf die doofen Sprüche ;)

    ReplyDelete
  19. ik vind dat de jurk je heel mooi staat, jij hebt er de goeie lengte voor. en de ketting staat er ook heel mooi bij!
    lijkt me alleen helemaal niet handig, zo'n lange jurk. (kun je daar wel mee fietsen?) ;)

    ReplyDelete
  20. Hele leuke outfit, het staat je echt perfect! de maxidress is echt super:)

    ReplyDelete
  21. haha, ik was dus ook zo bang dat ik er niet mee kon fietsen.. maar het ging helemaal goed :P.. met hakken dragen durf ik niet zo goed want dat probeerde ik en ging ik 2 keer finaal op mijn kont.. hehe.. woeps

    ReplyDelete
  22. UH??? ik vind het echt raar dat de kinderen je outfit niet mooi vonden, het is toch gewoon een simpele zwarte jurk? Ik vind het alvast heel erg mooi :D vooral met die pauwenveer loveeee it

    ReplyDelete
  23. Je komt er wel mee weg, ik zie zo vaak mensen lopen die zo'n maxidress gewoon echt niet staan. Ik vind de haarband een beetje too much maar de ketting maakt het helemaal goed :)

    ReplyDelete
  24. wauw meid echt prachtige outfit!
    staat je echt super!
    you rock!
    x amber

    ReplyDelete