GIVE-AWAY

I’ve got some good news! I’ve reached 333 followers, and that sounds like a good occasion for a give-away! I teamed up with Simone from Ydeltuyt, an online-shop for accessories. Here you can find the coolest accessories to spice up your outfit, they have all the latest trends for very good prices! You should definitely check her shop out, i’m sure you’re gonna love it! Click here to go to her shop

Back to the give-away! Ydeltuyt is so kind to support me by giving away two very cool items, you’ll be able to win the fierce Alexander Wang – like sunglasses, or a super cute three-star ring.

All you have to do to win one of these items is :
1. Follow me trough blogger friend connect or bloglovin.
2. Leave a comment with your name + email



The winners will be chosen trough random.org and everyone can compete, Ydeltuyt ships worldwide! The give-away is opened until Monday the 14th of June, I will announce the winner that day.

Good luck everyone!

The give-way has ended, the winners are Rosa&Laura, i've already contacted you both ;).

71 comments:

  1. hanne : hanne-dewilde@hotmail.com

    leuk : D

    ReplyDelete
  2. cool! ik volg je al, mijn naam is Alcione, big-bunny-ears @ hotmail.com (ff zo los geschreven tegen de google bots ;))
    die ring is echt heel leuk!

    ReplyDelete
  3. Natuurlijk volgen we je al een tijdje!
    naam: Lili
    email: indieberryblog@hotmail.com

    Liefde voor die bril!
    Xxx

    ReplyDelete
  4. Those sunnies, oh yes pleeasee.



    INTOTHEFOLDFASHION.BLOGSPOT.COM

    rainbowpavingstones@hotmail.co.uk

    ReplyDelete
  5. Ik heb er ook al eens wat gekocht zo'n leuke sieraden heeft ze!
    naam: Eloniek
    email: eloniek.teunissen@live.nl

    ReplyDelete
  6. cool dat je een giveaway doet, ik ga voor de zonnebril

    sarah_klevan@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. heel gaaf! Ik hoop op de ring!

    Naïma
    soulshaker@live.nl
    ik volg je al ;]

    Wanneer show je die MJ bag btw? xxx

    ReplyDelete
  8. Gefeliciteerd!

    Miranda & Miranda.atthedisco@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. naam: bobby
    email: bobby.dekker @ gmail . com

    leuk :)

    ReplyDelete
  10. haha ik heb geen blog dus dan maar even zo;

    Maureen
    makemusic-notwar @ live.nl (zonder spaties natuurlijk)

    & ik volgde je al met bloglovin! : D

    ReplyDelete
  11. Suzy Q
    Lees je blog uiteraard altijd, alleen nooit de moeite genomen om me te registreren en te followen, bij deze dus toch maar gedaan.
    Laurie
    laurie_hasselt@hotmail.com
    En gefeliciteerd met die tas trouwens die jij gewonnen had, had het gezien op Lottes blog ;)

    ReplyDelete
  12. Name: Natalia
    Email: natily.95@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Gefeliciteerd met je 333 volgers!

    Marleen
    m-arlee-n@live.nl

    ReplyDelete
  14. Hay!
    Oeh, Ydeltuyt ♥

    Sara ; saramarlene@live.nl

    Moet je zeggen wat je wil winnen? Als dat moet dan ga ik voor de uuuhm.. Ring!

    ReplyDelete
  15. superleuk!! die bril is echt te gek! ik volg je al een tijdje en hou van je blog!
    xx nina

    myfashiondiary@live.nl

    ReplyDelete
  16. Nice!! Ik volg je al langer met bloglovin!

    Chouchou-Robine@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Yay for giveaways
    Name: Amelia
    Email amelia.baldie@bluewin.ch

    ReplyDelete
  18. Yeiii por shipping worldwide!! My name is Eliana: eliana_ch62@hotmail.com. Thanks for the giveaway!

    ReplyDelete
  19. Oh wat leuk zeg!

    Maike
    maikemouse@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Harriet
    harriettown@hotmail.com

    super!

    ReplyDelete
  21. Kayleigh: x_kaytje_x@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Jeetje wat een boel volgers al, well done!
    ik meld me ook aan voor deze give away:

    Naam: Lotte Wieringa
    mail: lotte-wieringa@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. SHIRIN

    shirindepreeuw@hotmail.com

    whaaaaaaah proficiat met je 333 folowwers

    ReplyDelete
  24. congrats :)

    karolina

    karolinamac@web.de

    ReplyDelete
  25. naam: Denise
    hotmail: denisekoopmans@hotmail.com

    toffe actie!

    ReplyDelete
  26. ik volg al :D en dan hier de comment + Suzanne (suzanne-4everlove@hotmail.com)... super leuke actie!

    ReplyDelete
  27. Shirah: shierknakker@gmail.com
    wat leuk!

    ReplyDelete
  28. Leuke Give-away! Ik volg je al een tijdje via Bloglovin'. (en als 333e via google :P)
    Naam: Benthe
    email: bentheschup @ hotmail.com
    xoxo

    ReplyDelete
  29. Julia, sjuul27@hotmail.com
    Ik volg je via bloglovin, heel leuke actie!!

    ReplyDelete
  30. SUPERLEUK!
    yes, i follow you:)

    marie
    e-mail@mariesu.net

    ReplyDelete
  31. AAAah leuke give-away,
    ik heb je gefollowed!
    had ik allang moeten doen, maar ik ben nog een noob op dit gebied :')

    naam:Donna
    mail:mrzmoustache@gmail.com

    ReplyDelete
  32. leoni

    leonilueks@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. ik volg je al jarennn
    maar die spullie ziet er echt ubervet uit
    xxx
    rosa_vaalburg@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. so lovely :) congrats on so many followers!

    farida - exch popture@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Maaike
    Maaike1993@hotmail.com

    (:

    ReplyDelete
  36. Die bril is zooo spang!
    naam: Lotte
    email: indieberryblog@hotmail.com

    xxxx, Lotte

    ReplyDelete
  37. YEAH! Supertof!
    Ben sowieso een trouwe volger, dus no prob.

    noekje_poekje@hotmail.com

    ReplyDelete
  38. ooh dit is zo een leuke give-away! Ik doe graag mee! Ik volg je trouwens al eventjes!

    natalie@latanie.be

    ReplyDelete
  39. ah supertof! ik zat al te twijfelen over die zonnebril haha.

    x lies / liiesjee__.x@hotmail.com (ja lame i know, ik was 12 toen ik die aanmaakte)

    ReplyDelete
  40. hee :D
    Super leuk !!

    Zoë
    zoekokke@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Mijn vriendin heeft die bril gekocht :D

    Lies: wonderwall234@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Allee

    helloallee@yahoo.com

    congrats on getting so many followers :D

    ReplyDelete
  43. Naam: Carlijn Roovers
    e-mail: kusz_carlijn@hotmail.com
    die zonnebril is echt supervet! :) x

    ReplyDelete
  44. Wat een mooie accesoires die je weggeeft ! Ik wou even zeggen dat de link naar de webshop niet werkt, maar via een omweg (google, uiteraard.) kwam ik dan toch op de site terecht en ik zag dat ze veel toffe spullen hebben tegen een redelijke prijs:). Dus, dankje voor de tip!

    Naam : Elien
    Mail : elien1_@hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Josephine: 120189@wolfert.nl
    Ik zou een moord doen voor die alexander wang zonnebril!

    ReplyDelete
  46. gefeliciteerd meis! zeer verdiend! :D
    die a.wang look a like sunnies zijn super, dus ik laat ook even mijn emailadres achter ;)
    x lauradereuver@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. leuk dit,, ik win nooit wat maar toch nog maar eens proberen.

    lieneke_volleybal@msn.com

    xx

    ReplyDelete
  48. ah goddelijke bril! ik volg je met bloglovin'.

    lisa, birdsandbones@live.nl

    ReplyDelete
  49. wij volgen jou al heel lang!
    Mijn Naam is Charissa
    Email:charissa__l__v__100_@hotmail.com
    en het is echt leuk dat je zoiets doet!

    ReplyDelete
  50. ohh, tolle preise! :)

    katharina e.
    kathaewen@yahoo.de

    ReplyDelete
  51. hello my dear,
    as you know: roosjevw@hotmail.com
    xoxo

    ReplyDelete
  52. Leukleuk (:

    Naam: Eva
    Mail: x-eva-x@live.nl

    ReplyDelete
  53. Ik heb al een aantal keer iets besteld via Ydeltuyt, echt super kwaliteit voor die prijs!
    Mijn naam is Ramona, ramona_nouse@hotmail.com

    liefs

    ReplyDelete
  54. Nooit geschoten, altijd mis :]

    Maudy; maudystrooper@hotmail.com

    ReplyDelete
  55. Ik was al van plan daar wat te gaan kopen binnenkort. Echt een hele leuke webshop.
    naam: Lisanne
    email: fashionableandme@gmail.com

    & natuurlijk gefeliciteerd met je volgers!
    xx

    ReplyDelete
  56. Oeh nice, ik vind de ring echt super!

    Naam: Mirthe
    Email: Mirthesmolenaers@gmail.com

    ReplyDelete
  57. Wow die ring! Ik volg je al via Bloglovin en mijn email is n.rodriguez@live.nl Je blog is super! xo Nathalie

    ReplyDelete
  58. That's awesome!
    Isabella; bellanilsen[at]gmail.com

    ReplyDelete
  59. Naam: Nina
    Email: Nina_sorry@hotmail.com

    Ik volg je al een hele tijd :) maar wat een leuke actie!

    ReplyDelete
  60. leuke giveaway!! Volg je via bloglovin!

    phuong-ngo@hotmail.com

    ReplyDelete
  61. cool sunnies!

    cote: mj_delpiano@hotmail.com

    :)

    ReplyDelete
  62. johanna
    johannabiedermann@web.de

    ReplyDelete
  63. Hi Suze! I only started following your blog a few days ago but already I am in love, you have amazing style :)
    I love those sunnies
    name: Paula
    email: appleblossomandthecity@interia.pl

    ReplyDelete
  64. Wat leuk!
    Ik volg je al een heeele tijd, dus dat is al klaar!

    Suzanne: illtakeyoutomywonderland@hotmail.com

    die sterretjesring is echt suuuper!

    p.s. je hebt echt een leuke blog & je filmpje hierboven is super!

    ReplyDelete
  65. De ring die is leeeuuk!

    Ik volg je met bloglovin. :)

    Lysianne
    Lysianneplieger@hotmail.com

    ReplyDelete
  66. Oke, ik ben nog 5 minuutjes op tijd:
    Mirthe, mirthewewerefloating@hotmail.com, of het email adres dat je al hebt, maar die zet ik liever niet hier neer:)

    ReplyDelete