sweeter then heaven and hotter then hell

Sorry! I've been a bit absent lately, that's because school is really hectic, and i'm also trying to have a life besides school, which results in no blogging-time. Anyways, here's my latest girl-crush.. Georgia May Jagger.. she really is gorgeous.




sotd : florence and the machine - drumming song
P.S. Ik verkoop een paar fantastische jeans shorts van asos, zijn van de week aangekomen maar ik pas ze helaas niet en wil ze nu opnieuw bestellen. Klik hier om ze te zien.

10 comments:

  1. ze is echt heel mooi!! ik hou echt van haar gezicht!! en je blog is echtgeweldig!!

    ReplyDelete
  2. ik vind haar zo mooi!
    alleen, haar tanden wat minder, hahaha :P
    xxx

    ReplyDelete
  3. Geweldige foto's!
    Ze is inderdaad heel erg mooi.

    ReplyDelete
  4. I agree

    and love the outfits in the pics


    specially the shoes

    ReplyDelete
  5. beautiful photos, beautiful face!

    ReplyDelete
  6. Prachtige foto's zijn dit!
    Mooie model ook :)

    xx

    ReplyDelete
  7. Ze is mooi he, en ze heeft ook zoiets van the girl next door alsof ze heel dicht bij je staat. Tenminste dat vind ik.

    ReplyDelete
  8. Ik vind het wel leuk dat spleetje tussen haar tanden :)

    Omdat ik je blog zo leuk vind, heb ik een een tekening gebaseerd op een rodelippenexperimentfoto van jou:
    http://life-according-to-ruth.blogspot.com/2010/05/bloginspired-drawings.html
    Hopelijk vind je hem leuk!

    ReplyDelete