Smokin' cigarettes and writing something nasty on the wall

Do you notice? I dyed my hair a little blonder.. it's more obvious in real live though.. i'm tres tres happy with it, now my hair only has to grow :D. Anywaaaays, i was free from school today, i did nothing special.. just homework. And the wheather was lovely so that was a plus, here's my today's outfit, a budget one, because both items were only 5 euro!



top, rok - H&M(kids) / shoes - asos / rings - H&M, asos, accessoirize / sunnies - forever21
sotd : stevie wonder - i wish

22 comments:

  1. Wauwww je ziet er weer harstikke leuk uit en ik vind je haar zo ook prachtig!

    ReplyDelete
  2. geweldige zonnebril!
    en wat heb je ontzettend mooie lange benen!!

    ReplyDelete
  3. Hey meid! Die kreeg ik 5dagen later ofzo in de bus! Echt heel snel!

    Liefs

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit, en dat beetje meer blond staat je goed, frisser en fruitiger.

    ps, jij kent Hilde Emons?

    ReplyDelete
  5. Superleuk! :D ik heb je blog eindelijk eens toegevoegd aan m'n lijstje! x

    ReplyDelete
  6. haha ja Hilde is mijn beste vriendin:P Ze zei laatst iets tegen mij van ja Lotte ik weet een blog die jij vast ook heel erg leuk vind, en toen zei ze jou blog, en toen zei ik jaa die ken ik blabla etc. En ze vertelde me dat jullie een ex delen.
    Gister was ik iets met haar eten in Nijmegen en toen vertelde ze dat jij naar het Artemis wilde.

    ReplyDelete
  7. Super leuk!! Ik vind je zonnebril echt geweldig ik wil er ook een!! ^^

    ReplyDelete
  8. Super leuke outfit!
    Vooral je rokje en je shirtje`!

    ReplyDelete
  9. Awesome outfit.
    Stop by soon!




    INTOTHEFOLDFASHION.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. har. youre joking, right?

    ReplyDelete
  11. haha altijd leuk als je weet dat je outfit eigenlijk onder de 20 euro ofzoiets was heh ;p
    hee ik vroeg mij af, wie maakt jouw foto's? of doe je gewoon op een statief/tafel/iets dergelijks?
    (: xx

    ReplyDelete
  12. hee die uilen ring en die
    vlinder ring heb ik ook!
    grappig =D

    ReplyDelete