no one will surprise me unless you do

Today me and my art-class went on a field-trip to the Kroller Moller Museum, it was lot's of fun. The weather was lovely, so after watching (well, mostly having fun with) some art in the garden of the museum i suggested to grab some bikes. (there is a naturepark around the museum, and you can use free white bikes in the whole park) We didn't really have a destination so we just drove around, and it was lot's of fun. Oh and uhm i've never introduced you to these friends : Inge, Nathalie, Laurie and Floor.. so here's a shitload of pictures of us!











(even though this is not an outfit-post, shoes,dress - zara, cardigan - vintage)
sotd : peter bjorn and john - young folks

20 comments:

  1. Superleuke foto's, ziet er uit als een heel gezellige dag.

    ReplyDelete
  2. Je jurkje is erg leuk!! je schoentjes om niet te vergeten zijn jaloersmakend!!^^

    ReplyDelete
  3. Erg leuk met die fietsen! Jullie zijn bovendien allemaal heel mooi gekleed :)

    ReplyDelete
  4. tolle bilder und ihr habt scheinbar schönes wetter :) kleid steht dir auch super

    ReplyDelete
  5. ziet er mooi uit, dat park! en je ziet er ook weer very nice uit :)
    x

    ReplyDelete
  6. Altijd leuk zo'n dagje ;)
    Wel echt baaalen dat je niet naar de Sartorialist kon zeg! Had je zeker achteraf een super nutteloze dag op school...
    X

    ReplyDelete
  7. superleuke foto's allemaal!!
    en wat vet dat je uitgenodigd was voor dat van de satorialist! hoe kan dat echt?
    moet je dan ergens lid van zijn?
    leuke outfit ook btw! xo

    ReplyDelete
  8. Superleuke foto's, ziet er gezellig uit. Het valt me trouwens op dat je vriendinnen ook allemaal erg goed gekleed zijn, en een beetje in hetzelfde stijltje :)! Leuk!

    ReplyDelete
  9. heeee dat is echt zo'n beetje om de hoek bij mij! leuke foto's en outfit (:

    ReplyDelete
  10. Leuke fotos! Haha ik begin me ook af te vragen hoe het kan dat je al je vrienden zich zo leuk kleden :p of verberg je de andere gewoon?

    ReplyDelete
  11. thanks duuude (:
    maar jij bent nog veel toffer
    ik zit bij micha models!
    x

    ReplyDelete
  12. awesome pics. :))



    xoxo.
    bloo.
    http://www.bloo90fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. wat een praaaaaachtige foto's!
    en super schattige schoentjes (:
    x

    ReplyDelete
  14. Toevallig
    Ik volg je blog al een paar maanden ;)
    En ik ben de 18e ook naar dat museum geweest met mijn tekenklas
    Maar ik heb jou helaas niet gezien
    Het zijn erg leuke foto's! Jullie hebben vast ook een gezellige dag gehad.

    ReplyDelete
  15. how can you all have the same bikes?

    ReplyDelete