it SUCKS. i was supposed to go to a special meeting i was invited to, THE SARTORIALIST was coming to belgium and i was one of the few invited to have a 'private' conversation with him and the other invited bloggers and stylists. i couldn't go because of school. i hate it. this was my chance to get to know the other bloggers like andy from stylescrapbook and many others.. and scott ofcourse. buuuuuh :( (okay i nice post will come after this.. sorry but seeing the pictures on everyones blog makes me feel miserable)

13 comments:

  1. Oh echt jammer :(! Heb ook zo iets meegemaakt! ik mocht meedoen aan BENELUX next TOPMODEL, je kent het wel, maar school liet het niet toe, echt stom!

    ReplyDelete
  2. bah dat is inderdaad vervelend! Die kans was geweldig.

    ReplyDelete
  3. Ahw dat is echt shit inderdaad!
    Kan me voorstellen dat je goed baalt!

    ReplyDelete
  4. Zooooooooooooo dat is echt zonde zeg!

    ReplyDelete
  5. neeeeeeeee. wauw. aaaah. wat ongelooooofelijk stom. damnnnnn.
    mijn ouders zeggen altijd; don't ever let school get in the way of your education.
    en dit vind ik wel een groot voorbeeld daarvan. je had zoveel meer geleerd en zoveel kansen gecreëerd door daar heen te gaan dan stom op school te zitten.
    haat aan school. ik hoop dat ik er eindelijk vanaf ben volgend jaar.

    en ik hoop niet dat ik het nu nog dramatischer voor je heb gemaakt...:P

    ReplyDelete
  6. Ik begrijp dat je je rot voelt! Ik zou me ook rot voelen! Heb ook wel eens zoiets meegemaakt!^^

    ReplyDelete
  7. Ik was ook uitgenodigd.. Maar kon niet vanwege school.. echt jammer!

    ReplyDelete
  8. oh haha een stukje van die comment hoorde dus bij die post hierboven ^

    ReplyDelete
  9. ooh wat vervelend voor je! je foto's laden niet allemaal maar voor zover ik het kan zien heb je heel erg fashionable vriendinnen, haha. je hebt me geinspireerd trouwens, ik doe morgen maar een zebraprint jurkje aan denk ik zo.. fijne post!

    ReplyDelete
  10. Ohh dat is echt kut voor je! :/

    ReplyDelete