i'm a satellite heart lost from the start

I'm a very lazy girl today, i'll leave you with the outfits of the past three days. I'm so happy that my inspiration has returned to me. Btw, check out my new lace dress + quilted bag. I'm so happy with them, i finally have a new bag that i really like and i won the dress trough a give-away (first time in my life i actually win something). What outfit do you like best?? xx



1.top - bershka / shorts - vintage diy / boots - asos / bag - vintage
2.blazer - H&M / top - camden market / leggings - H&M / wedges - asos
3.dress - shopdixi (won) / bag - vintage bought online
sotd : anya marina - satellite heart

25 comments:

  1. De tweede outfit is mijn favoriet!
    xx

    ReplyDelete
  2. Wooowww, dat jurkje is erg mooi:) Lucky you!

    ReplyDelete
  3. hele leuke outfits! dat jurkje is heel erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Je inspiratie is zeker terug! Love all three, maar vooral de top van Camden en het jurkje.

    ReplyDelete
  5. tweeede!
    Maar okee, allemaal mooi haha

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige outfits. Ik vind de tweede het leukst.

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige outfits. Ik vind de tweede het leukst.

    ReplyDelete
  8. die eerste!
    echt een miljoene voorliefde voor stipjespanties en shorts hihi!

    ReplyDelete
  9. oei, ik vind ze allemaal leuk! de laatste vind ik denk ik het mooist, prachtig jurkje

    ReplyDelete
  10. Leeeuke outfits, nummer 3 is m'n favoriet :D. En altijd fijn he, haha, als je weer wat nieuwe inspiratie hebt om te combineren enz.. Soms denk ik ook echt 'pff, ik doe steeds bijna hetzelfde.. waar blijft de inspi?!' en als 'ie dan terug komt ben ik zeeer happy :p.

    ReplyDelete
  11. lovely outfit ! <3

    nadiyeisnotmyname

    ReplyDelete
  12. waaauw ik vind alledrie de outfits echt superleuk!

    ReplyDelete
  13. My fav is the 2nd one!! love love that blazer! :D and also the shopdixi dress!
    xx

    ReplyDelete
  14. Prachtige outfits weer meis!
    Zoals altijd.. Dat jurkje staat je trouwens goed, leuk dat je die gewonnen had!
    xx

    ReplyDelete
  15. Ze zijn allemaal even leuk!!! As always haha en cool, abbey road poster =)

    ReplyDelete
  16. Dankje voor je lieve comment!! hele mooie outfits, vooral de eerste!!

    ReplyDelete
  17. ik zag je outfitjes al op het ellegirl forum, en ben zwaar teleurgesteld dat je die jurk gewonnen hebt. Hoopte eigenlijk dat je die gewoon van de zara zou hebben, had ik hem ook kunnen scooren. Hij is echt prachtig!

    ReplyDelete
  18. vind de eerste outfit het leukst (:
    xx

    ReplyDelete
  19. super mooi !! wil je ons misschien volgen ? wij zijn nieuw ;)

    ReplyDelete
  20. Aah, ik zie het ja! Hartstikke leuk, meis! Ik ben blij dat alles toch nog goed gekomen is! =] Veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  21. nice blog!
    i like your style reminds me of alexa chung!
    followed(;
    X

    check out my blog if you want!
    http://lightningfactory.blogspot.com/

    ReplyDelete