where i turned my life over and over again

HAPPY HAPPY HAPPY! haha.. seriously.. sun equals me being happy..a quick outfit post, i need to study now..but i can study outside in the SUN.. *picture me behind my mac with an enormous smile* Anyways, i'm afraid there will be less blogging the coming few weeks.. school.. blahh.. and my parents stole my computer! No! Not my precious!





top - camden market / jacket - C&A / skirt - made by mirthe (thanks girl!!) / booties, frog ring - vintage / peace ring - forever 21 / hat - H&M
sotd : beirut - forks and knives

22 comments:

  1. op den duur weet je niet meer wat te schrijven als reactie omdat je altijd wilt zeggen dat het een mooie outfit is :)en leuke nagellak!

    ReplyDelete
  2. Why did your parents stole your pc?
    I have to have a skirt like yours! And your boots are also really lovely!

    Great weather idd!! :)

    ReplyDelete
  3. hier hetzelfde problemen, leren -> laptop afgepakt thanks... maar hele leuke outfit! I love it. leuke combinatie:)

    ReplyDelete
  4. Hele leuke outfit!
    Wat naar van je ouders :( Ik zou echt niet weten wat ik zonder laptop moest maar dat klinkt ook heel ongezond.

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit en foto's weer! Succes met je toetsen :D
    xx

    ReplyDelete
  6. Heel er leuke outfit en foto´s!
    x amber

    ReplyDelete
  7. welke nagellak heb je hier op? Die is echt mooi

    ReplyDelete
  8. cute outfit..especially love the boots..

    you would love where I live right now,
    its been over 80 degrees and sunny all week! :)

    ReplyDelete
  9. heeel leuk!
    balen dat je precious is afgepakt..ik zou het niet overleven eerlijk gezegd!

    ReplyDelete
  10. Haha het klinkt eigenlijk best wel erg, maar ik zou ook gek worden als mijn ouders mijn laptop af zouden pakken! Gelukkig is het mooi weer ;)

    ReplyDelete
  11. Super leuke outfit! Dat rokje wilde ik ook van Mirthe kopen maar ik was te laat xD Als ik 'm zo zie vind ik 'm echt leuk (:

    ReplyDelete
  12. Geweldige outfit weer! En succes met school ;)

    ReplyDelete
  13. De benen... ze moeten wel 3 kilometer lang zijn! Pretty. En voor de rest heb ik een beetje hetzelfde probleem als Hanne, je ziet er happenin' uit, zoals altijd. Succes met je school, hoe moeilijk is het om je op zoiets te concentreren wanneer je eigenlijk veel liever ergens in het gras ligt met wat vrienden en wat rosé...

    ReplyDelete
  14. great outfit, loooove your tights and blog.
    xo, marina

    ReplyDelete
  15. Heel leuk, vind je hoedje echt geweldig!

    ReplyDelete
  16. Het rokje! Naaaais! Er is nog wel veel vraag naar dus ik denk dat ik ze weer ga maken als ik weer tijd heb. It looks greaaat on you. Xxx

    ReplyDelete
  17. wauw, je ziet er super uit! ik luister ook altijd forks and knives als het lekker weer is :) succes met leren!

    ReplyDelete
  18. Your outfits and your taste in music totally rocks gurllll, keep up the good work!

    xxx

    ReplyDelete
  19. je hebt altijd toffe outfits (ik kijk ook graag naar het waywt-topic op ellegirl xD)
    vanwaar is je panty btw? gewoon h&m?

    ReplyDelete