WHATTODOWHENYOUHATEYOURHAIR?

Okay, so uhm.. i cut my hair. Or no, the hairdresser cut it. AND she ruined it, i like the pony-part but i really dislike the fact that it's so short.. but it had to be done.. my hair was dead! So now i'll only have to hope it'll grow fast.. atm i only wear ponytails because i dislike the shortness so much.Okay, let's not care to much :P.. hair grows (right?)! Then! Another important fact, i'm leaving to Cairo tomorrow evening, it'll be a 6 day trip. Im back on wednesday evening. So don't expect any posts for a week! Sorry!

17 comments:

  1. it doesnt look bad, perhaps you could improve what you've got and make it crazier or i dont know xD HOW DO YOU GET TO TRAVEL SO MUCH! i hope you have a wonderful time
    cheers!

    ReplyDelete
  2. your hair looks so cute! love the bangs!

    ReplyDelete
  3. have fun in cairo, love. het haar is very cleo-like.

    ReplyDelete
  4. nice! Ik heb mn haar ook geknipt en geverfd haha. Binnenkort post ik wel even!

    ReplyDelete
  5. suus nicht!
    ik vind het wel leuk je haar.
    moet bekennen dat ik een haarnerd ben, heb het onlangs zelf geknipt - bewust asymmetrisch - iedereen verafschuwt het maar HET GROEIT.
    ok veel plezier in cairo, groetjes aan je fam. en de bus ziet er leuk uit.
    x evelyne

    ReplyDelete
  6. haha dit is echt herkenbaar, maar kappers luisteren ook gewoon nooit! de laatste heb ik besloten: ik stop met kappers. Een pony is makkelijk zelf bij te knippen...
    Hé ik lees dat jij ook naar London Calling was geweest? wat vond je?

    ReplyDelete
  7. Och meisje toch, het is hartstikke mooi!

    ReplyDelete
  8. Ik vind het super gaaf!
    Hoe heb je BTW die foto's zo gekregen??
    Hele fijne vakantie!

    Liefs

    ReplyDelete
  9. Ik vind je haar echt nog leuk! Mijn groeit 3cm per paand, echt zo gek! Moet hele tijd naar de kapper!
    & veel plezier op vakantie x

    ReplyDelete
  10. Waarom vind je 't er zo slecht uitzien? Hoewel,... Foto's kunnen bedriegen. Ik wil zo wat idiote raad geven verhuld in pseudo-literatuur. Maar dat lukt me denk ik niet dus ik zeg maar gewoon dat iedereen die zegt dat een perfect kapsel het enige is dat je nodig hebt gewoon niks anders heeft om mee uit te pakken!

    Zou ik het posten? ... Zou ik, zou ik? Ach.

    ReplyDelete
  11. staat je goed!! & veel plezier!

    ReplyDelete
  12. ik vind het echt fijn en amuseer je!

    http://www.loveismystyle.tk

    ReplyDelete
  13. I actually really like your hair this way...don't think it's too short at all;)

    ReplyDelete
  14. ik vond je haar ook mooier toen het lang was, maar het is inderdaad gewoon weer aangegroeid voor je het weet! :)

    ReplyDelete
  15. Wauw!
    Staat je erg leuk!
    Ik weet dat je een paar jaar terug ook in de Ellegirl stond en toen had je zo'n soort kapsel ook.:)
    xx

    L

    ReplyDelete