i'm in the grip of a hurricane

There has been a lack of daily outfits lately, so despite of the ugly picture i'll upload this one for you cause i'm loving the ouftit. The picture doesn't do it much good though, i'm wearing my new cycle shorts with lace on the bottom, it isn't an easy job combining them but i like them this way!
P.S -> ik heb veel toegevoegd aan mijn online shop, ik heb geld nodig voor mijn reis naar stockholm deze zomer
top - minimum / jacket - C&A / cycle shorts + dotted tights - H&M / shoes - zara / bag - vintage
sotd : florence and the machine - hurricane drunk

15 comments:

  1. Ik had hem in het grijs gekocht zonder te passen! Wat een nachtmerrie hij scheen ontzettend door! Je hebt hem echt leuk gecombineerd! ^^

    ReplyDelete
  2. Je ziet er leuk uit! Ik zou hem combineren met een shortje ofzo!

    ReplyDelete
  3. Super, alweer!
    Hoe doe je dat toch altijd die leuke outfits?:D

    Liefs

    ReplyDelete
  4. Wow! wat zie je er super uit! Ik herkende je bijna niet:D!

    ReplyDelete
  5. Heeeeel vet is ie. Ik had hem ook bijna gekocht maar ik wist dat ik hem niet zo vaak zou dragen dus toch maar niet gedaan. Maar jou staat ie echt heel vet.

    ReplyDelete
  6. geweldig gedaan chick, ik zag ze vanmiddag nog hangen bij de h&m en toen dacht ik hoe wil iemand die gaan combineren? Maar dit is echt perfect.

    ReplyDelete
  7. Pretty outfit :). I love the dotted tights.

    Stockholm is awesome! :D

    ReplyDelete