he laughed at my sins in his arms i must stay

Due to my migraine i had to go to the hospital today, i have about 4 migraine-attack's a week, which is abnormally much. My parents are afraid that it has something to do with my braintumor (it might have grown), so today i went to the hospital to make some MRI-scans (for the 7th time in 5 years). I thought i should let you know.. luckily i'm going to London Calling in Paradiso tonight, that will certainly take some stress away. I'll leave you with yesterday's outfit. Have a nice weekend!x



top - lykke li / cardigan - zara / skirt - H&M kids / boots - bijenkorf / bag - vintage
sotd : laura marling - what he wrote

28 comments:

  1. heftig, hopen dat het allemaal meevalt. mooie oufit

    ReplyDelete
  2. i hope you'll be ok! nice outfit :)

    ReplyDelete
  3. Wow, hopelijk valt het mee! Maar sterkte ermee.
    Leuk outfit!

    ReplyDelete
  4. Wat erg meis, ik hoop dat alles een beetje meevalt en dat je nog steeds kunt rocken in je lovely outfits!

    xxx good luck

    ReplyDelete
  5. holy crap, dat is niet niks, sterkte en stay positive!
    je outfit is geweldig, as always.

    ReplyDelete
  6. Veel succes in het ziekenhuis.
    En zoals ik ook al op het ellegirl forum zei(een berichtje hier is natuurlijk veel leuker), je ziet er hier leuk uit, alweer een goede combinatie met een tutu rokje.

    ReplyDelete
  7. Hopelijk is alles goed :) Je outfit is in ieder geval heeel naais. Een van de leukste die ik van je gezien heb. En heel veel plezier bij London Calling!!!

    ReplyDelete
  8. Ik vind je laarsjes ontzettend mooi! Waar heb je die vossenstaart vandaan getovert!?^^

    ReplyDelete
  9. Shit, that's scary. Hope you'll be ok!

    ReplyDelete
  10. je ziet er zo mooi uit! sterkte met alles! ik hoop op goed nieuws voor je.

    ReplyDelete
  11. Super leuke outfit meid! ik hoop dat het snel duidelijk wordt wat er nou allemaal met je aan de hand is, beterschap!

    En veel plezier in Engeland!

    ReplyDelete
  12. pfoe, dat lijkt me zwaar voor je. hopelijk blijkt het minder erg te zijn dan verwacht.

    leuke outfit, de schoenen vooral! en veel muziek plezier vanavond!

    ReplyDelete
  13. jeetje wat heftig zeg! hopen dat het niet zo is heel veel sterkte alvast! en een hele leuke outfit.

    ReplyDelete
  14. je kwam me al heel bekend voor maar volgens mij ken ik jou van die altijd leuke shoptopics op ellegirl! Je hebt erg mooie outfits zeg, hoop voor je dat je migraine snel weer weg is!


    blonde-ambizione.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Oh leuk outfitje
    en sterkte in het ziekenhuis!

    heb je trouwens je haar geverfd?
    het lijkt donkerder/roder

    ReplyDelete
  16. @ D
    nee ik heb mn haar niet geverfd, zal wel door de foto's komen denken?

    ReplyDelete
  17. succe met alles!
    hersentumor!!!!!! wat erg!
    x amber

    ReplyDelete
  18. Heftig zeg! Je ziet er wel fantastisch uit en ik heb ook goed nieuws voor je: want je hebt namelijk de giveaway: de Peyton dress van shopdixi gewonnen! :)

    X

    ReplyDelete
  19. you have such a great style!

    ReplyDelete
  20. Leuke blog met leuke outfits. Zo nu en dan kijk ik even op je blog.Ik las dat je een hersentumor hebt, heel naar allemaal.Maar goed dat je er alsnog zo positief mee omgaat. Keep on blogging.

    groetjes maruschka

    ReplyDelete
  21. I am so sorry to hear about your brain tumor. I'm a new follower, so I hadn't heard about it before.

    My father dealt with a brain tumor, and I know how difficult it can be.

    Its so inspiring that you're able to keep your head up and be so open about what you're going through.

    You are an incredible girl. Good luck. And thank you!

    ReplyDelete
  22. Succes meissie.
    las het op EG.
    leuke schoentjes!

    ReplyDelete
  23. Sterkte!
    Ik vind het echt een erg leuke outfit: dat rokje + dat shirtje + dat vestje.

    ReplyDelete
  24. Wat erg! Ik hoop dat het al wat beter met je gaat? Heb je trouwens je haar geverfd? Het staat leuk!

    ReplyDelete
  25. ik wist helemaal niet dat je ziek was.. nou 'ken' ik je eigenlijk alleen maar van het what are you wearing today topic & van HET tijdschrift dat we op gaan starten, maar in ieder geval heel heel heeeeel veel sterkte gewenst! hou je de meiden van het tijdschrift (of iig mij) op de hoogte? love your outfit btw, ik hou sowieso van jouw stijl maar dat had ik je al verteld!

    ReplyDelete