you only ever had her when you were a fever. you are a fever you ain't born typical

Today was a lovely day, which is a good thing cause i haven't been feeling very well lately. Anyways, i had school till 10:30 and then i picked up my boyfriend and we watched band of brothers till about 3.. and then we walked to our local thriftshop, and he took these picks of me. It was very windy and i look a bit weird, haha.. but anyways! I bought a loooot of nice things at the thriftshop and i will show them tomorrow! (P.S, last pic is weird, i know, but it's so me, hahaha, i was tying my shoelaces while eating an apple) X




sotd : the kills - URA fever

19 comments:

  1. leuke foto's (:
    doe laatste is echt grappig :p
    mooie kleren ook trouwens

    ReplyDelete
  2. Haha heel leuk. Je ziet er leuk uit, vooral op de laaste foto. Wel erggg dun hoor... Ben je afgevallen? Ben benieuwd naar je aankopen. x

    ReplyDelete
  3. ahahha, love your clothes.
    and the last picture is EPIC! :D

    ReplyDelete
  4. Weet je wat? Ik zal je Hendrik worden. Er is maar één Corné denk ik. Ik moet trouwens beslist 's naar Amsterdam komen.

    En ach, appels in je mond zijn zo erg nog niet. Tenzij je een varken bent en je hoofd al half in de oven zit.

    ReplyDelete
  5. Kijk 's aan, nog een comment, ik had die tweede nog niet gelezen.

    Je bent misschien wel echt modekoningin Suze. In orde vind ik dat. En ach, als er al een reden was waarom ik schrijf dan is het zeker niet om anderen jaloers te maken maar dan eerder om iets over te brengen. En misschien ook te doen alsof mijn leven uitzonderlijk boeiend is.
    Ik wou nog iets zeggen... Maar wat, maar wat?

    Oh! Niet vergeten outfits te posten! En ik vind het fijn dat je het fijn vindt dat mijn blogtitel een rip off is van The Kills en dat mijn muzieksmaak puik overkomt.
    Zo... Hebben we dat ook weer gehad!

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! Die laatste is juist grappig ;).

    ReplyDelete
  7. your very very very pretty fungus, I adore you, and your style x
    Camilla

    intothefoldfashions.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. super leuke outfit! ben benieuwd wat je hebt gekocht!
    en over die smokey foto's haha wat een telepathie! xo

    ReplyDelete
  9. haha; ik vind die laatste foto echt super!

    ReplyDelete
  10. Leuk! ben benieuwd wat je gekocht hebt!

    ♥ dontlookinthecamera.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ziet eruit als een chille outfit:) die laatste foto genius!! haha

    ReplyDelete
  12. Leuke outfit, ik kijk ook band of brothers met mijn vriend haha echt een mooie serie he!(:

    ReplyDelete
  13. Ahhh leuke foto's meis! Je ziet er super mooi uit :)

    p.s. je blouse is vandaag met de post mee gegaan
    x

    ReplyDelete
  14. Awesome outfit looking so nice so lovely ....
    Online Soft Women Leather Jackets
    http://femensleatherjackets.blogspot.com/

    ReplyDelete