A while ago i received the beautiful blogger award by a few of you.. the bad thing is that i can't remember who.. but thank you very much anyway!! I believe i had to tell 7 facts about myself, well here we go.

- I'm very chaotic, i forget every single thing that's important.
- When i cry my boyfriend always cheers me up which makes me really happy, he always says he wishes that one day my tears will turn into tequila.
- I tend to hate everything that is mainstream, which i find a bad habit.
- I'm going to lowlands festival this summer and i can't wait!!!!
- I like to talk and think in english.
- Robert Pattinson in Twilight gives me butterflies.. it's pathetic.. i know..
- I just lost 3 kilo's and now all my clothes are to big which sucks..


Now i have to give the award to 7 people, i suck at picking favourites.. but here are some blogs i've been liking a lot lately : In between dreams Karin You're my trophy Birds of a feather flock together Into the fold Sarah Chou chou

12 comments:

  1. Oeps, dan ben ik ook een beetje zielig. Kan het niet ontkennen dat ik een beetje verliefd was op Robert :) Hij is gewoon niet te weerstaan.

    ReplyDelete
  2. wow, i'm very thankful for this award and i'm really happy that you like my blog that much. I just got on yours and I like it, too. Great outfits, and great pictures. So, where do you come from? :) <3

    ReplyDelete
  3. haha okay. kann ich dir jetzt auch auf deutsch schreiben? das würde mir die sache jedenfalls einfacher machen :D

    ReplyDelete
  4. Cool dat je ook naar Lowlands gaat ;]
    xxx

    ReplyDelete
  5. Kannst gerne in Englisch weiter schreiben, verstehe ich sehr gut :) Vielen Dank, mit der Jacke bin ich auch super zufrieden und ich hoffe mal es ist bald so warm, dass ich die Schuhe tragen kann. Wie alt bist du eigentlich? Übrigens muss ich dir mal sagen, dass du eine traumhafte Figur hast, richtig schön! Und ich beneide dich um deine Alexa Wedges von Jeffrey Campbell. Wo hast du die gefunden? :D

    ReplyDelete
  6. Aah jij hebt wel een LL kaartje! Ik was net op vakantie toen de vvk begon :(

    ReplyDelete
  7. Ahhh zo, ik dacht al! Dat is wel balen inderdaad en al helemaal als je kledingstukken daardoor te groot worden ;) En snoepen is geen straf toch haha
    xx

    ReplyDelete
  8. ahh, danke. aber sooo toll sind meine haare eigentlich nicht :) ich find deine viel cooler. meine sind blond und hängen halt runter :D mit den wedges hast du echt richtig glück gehabt, freut mich aber für dich, denn sie sind sososo toll! sind sie denn auch bequem? kann man lange drauf laufen, ohne das einem die füße wehtun? :/ ich guck gleich mal bei ebay, aber da wurde ich noch nie richtig fündig. wenn du sie jedoch mal bei dir finden solltest und das dann in 37, dann bitte sofort bescheid sagen :D ich besorge dir natürlich auch gerne hier was. aber mh, eigentlich gibts hier garnicht so tolle sachen xD <3

    ReplyDelete
  9. Thank you so much!
    Thanks for all the support too, it means the world! x
    Camilla

    INTOTHEFOLDFASHION.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. Oh, wow, thank you for the award! You're the best!

    Xxx,
    Karin

    ReplyDelete
  11. JAAAA LOWLANDS :D ik heb er ook zo veel zin in. Nu nog toffe bands (-:

    ReplyDelete