desperately longing for summer to come

I WANT SUMMER NOOOOOOOOOOW! enough said?
pictures by me

9 comments:

  1. Ah ik verlang ook zo naar de zomer. Gewoon vrijheid, vakantie, festivals, stedentripjes...

    ReplyDelete
  2. I want summer tooo. We still have snow :(

    ReplyDelete
  3. Woeps sorry. Ik was per ongeluk nog met Fernando's account ingelogd hihi.

    Maar wat ik wilde zeggen:

    Blote benen, rosé in het gras, festivalletjes. Jaja. Ik wil zomer. Maar lente zou een goed begin zijn.

    Mooie foto's trouwens!

    ReplyDelete
  4. The 1. picture's wonderful. :)
    I love your blog!

    ReplyDelete
  5. beautifully captured! Nice work girl! x

    ReplyDelete
  6. pretty sick pictures :)
    + i want summer toooo!
    but we jsut finished it here in australia.

    ReplyDelete
  7. ik vind jou outfits echt zo nice !!!! mooie blog ook:)

    ReplyDelete