//////////////////////////////////////

Another new purchase, this kaki (or kaki-ish at least, you can't really tell from the picture) top from bershka. I love the floaty fabric and oversized fit. It would look lovely with a statement necklace like this one (click!), i still have to get myself one of those.. i was really sad that i didn't have one to complete this outfit today, it looks a bit unfinished now. Anyways.. because i loved doing the other one here's another video, with really poor quality.

top - bershka / legging, shoes -H&M

20 comments:

  1. Mag ik misschien een stukje van jouw benen?

    ReplyDelete
  2. Ik zie nu dat je echt een heel mooi figuur hebt! en ik vind het zo grappig dat je die filmpjes maakt is een keer wat anders:) leuke outfit!

    ReplyDelete
  3. I love the shoes- I really need a pair! x
    *Camilla*

    INTOTHEFOLDFASHIONS.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. Leuk idee, dat filmpje! Ennn I like your outfit, die legging is leeeuk maar dat is logisch dat ik dat vind want ik heb hem zelf ook haha.

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit! Ik hou sowieso echt van dat soort kleuren bij elkaar, al draag ik het zelf echt nooit. Ik vind ook die sokken in je schoenen super vet erbij staan. En ik agree on the fact dat die ketting het wel echt had afgemaakt. Zo is echt ook echt briljant, maar die ketting zou inderdaad wel perfect zijn geweest. En ook leuk filmpje btw!

    ReplyDelete
  6. superleuk gedaan weer! komt veel meer tot leven haha,
    wat een geweldige tas btw! waar komt die van?
    xx

    ReplyDelete
  7. Ja, dat zijn de New Look wedges!!! In kaki! We hebben ze gewoon besteld via de site. En ik het echt zijn ze nog veel mooier. Ik heb ze niet aangehad, want ze waren te klein, maar volgens de persoon aan wie we ze geschonken hebben lopen ze echt perfect. En iedereen vond ze zo mooi dat ze de wedges ook wilden gaan bestellen:P Dus ik zou het zeker doen als ik jou was. Wij hebben er volgens mij iets van €49 voor betaald.

    ReplyDelete
  8. wat geweldig, zo'n filmpje. mooie outfit.

    ReplyDelete
  9. hele leuke outfit. en je hebt prachtige benen.

    ReplyDelete
  10. ahh dankje! :)
    no thanks, je blog is echt amazing!

    ReplyDelete
  11. DIE TRUI IS MOOI EN ZIT VOLGENS MIJ ENORM LEKKAH

    One Love,
    Jowy
    www.iseejanemary.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mooie outfit, en grappig dat filmpje!

    ReplyDelete
  13. haha ik moest lachen om dat liedje

    ReplyDelete
  14. heyey leuke blog!!
    maar van wie is dat liedje bij je filmpje? Ik-moet-het-weten

    ReplyDelete
  15. spot ik daar een SKULL SCARF???? :O:O:O:O

    ReplyDelete