a dreaded sunny day, so let's go away

Today started all lovely and sunny, i decided it was time to visit Corne (click here for his blog) and his awesome beatles room (seriously, coolest wall painting ever???) so i biked 40 minutes to see him.. and it was wonderful, as always. We look very much a like, our personality's i mean.. so when we meet we can't stop chattering. I asked him to quickly snap some pictures of my daily ensemble, 70ies much??






top - mango / cardigan,shoes - vintage / jeans - levi's
sotd : the smiths - cemetry gates

24 comments:

  1. OMG ik wil ook zo'n kamer!
    ik ben verliefd op die foto! je ziet er zo leuk uit, en die wall paintings zijn ZO leuk.
    dan is mijn postertje aan mijn muur niks :P
    hahah
    leuke blog xx

    nadiyeisnotmyname.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love the pictures and that wall painting is amazing! Wish I could understand his blog it looks great.
    xx

    ReplyDelete
  3. omg wat een geweldig mooie muur!wauw.

    ReplyDelete
  4. die kamer is echt geweldig zeg! en je outfit ziet er ook leuk uit:)

    ReplyDelete
  5. Woah, the pictures are amazing!

    ReplyDelete
  6. Wauw heel gaaf!
    super outfit ook!
    xoxo amber

    ReplyDelete
  7. wat ben je toch cool suze!
    en die kamer wil ik ook i love the beatles<3333

    ReplyDelete
  8. Ahhh hoe is die muurschildering gemaakt? Gewoon uit de hand getekend of anders?

    ReplyDelete
  9. wauw wat een coole kamer zeg! je broek vind ik ook te gek!

    ReplyDelete
  10. Gave kamer! &mooie, simpele look, staat je goed.

    ReplyDelete
  11. crazy pictures!
    coole wallpainting
    XOXO
    http://loresfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Aah super gave muur! Leuke foto's ook :)

    ReplyDelete
  13. En ik dacht dat mijn kamer eruit zag als een van een beatlesfan met een grote poster. Wat een geweldige muurschildering! En tekst natuurlijk.

    x

    ReplyDelete
  14. Die muur is echt tof zeg! Je outfit past er ook wel bij ;).

    ReplyDelete
  15. Die muur is echt leuk, en jouw outfit ook!

    ReplyDelete
  16. IM IN LOVE WITH HIS ROOM.
    maaaan, niet normaal!

    ReplyDelete
  17. Wauw, wat een vette muur!
    Je outfit is ook tof.

    ReplyDelete
  18. Leuke outfit en heel mooie foto's!

    Judith
    http://couture-and-beauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. die muur;o
    ik ben jaloeeeeeers. ontzettend tof!
    (mijn vorige reactie was in het engels...maar aangezien nederlands toch wat makkelijker is doe ik het maar zo;p)
    X lightningfactory

    ReplyDelete