we want to make this life into a living

Chanel ss10 haute couture! Sorry but i just can not-not mention this collection. The first thing i saw were some backstage pictures of the hair.. i was freaked out.. i love love love love love it it's so over the top and freakin' adorable.. then i saw the collection.. cute overload! I'd call it the modern version of marie antoinette. Loved the fact that they used silver accessories.. anyways,tell me what you think, are you guys into the fashion fairytale thing??



sotd : plants and animals - a loree des bois

8 comments:

  1. ah geweldig! de haren zitten zo mooi! ik hou wel van al die cuteness:)

    ReplyDelete
  2. Het heeft wel wat.. Maar ik ben eigenlijk nooit zo van dat schattige ;). Op de catwalk is het wel mooi trouwens.

    ReplyDelete
  3. Hm, het is wel leuk en totaal niet iets wat ik verwacht had van Chanel, maar ik ben er niet helemaal van weg. xxxx

    ReplyDelete
  4. Super schattig! Niet echt Chanellerig, heel anders. Maar dat maakt me niks uit, het is gewoon adorable :)

    ReplyDelete
  5. Oh wauw ja dat haar. En die jurken. Oh mooi.

    ReplyDelete
  6. Echt helemaal niks voor Chanel!
    Ik vind het meer iets voor bijvoorbeeld Luella (S/S '10)
    Cute

    ReplyDelete