never been so good at shaking hands

Sometimes i feel like neglecting this blog really badly.. i’ve been doing this for over 3 years now.. with a little succes.. at least i hope.. although it hasn’t really brought me the famous lifestyle and runway invitations and free designer gifts.. like it does with some of those famous bloggers out there. So sometimes i feel like.. why am i doing this? Is anyone actually interested in this shit? You people like to know what i wear, what inspires me, what i take pictures of. But you don’t know anything about me.. you guys don’t know that i started this blog to immortalize myself in some way because 4 years some stupid doctors found out that I have a braintumor the size of a grape in the middle of my brain, and yes, it is benign but that if it starts growing I’ll be dead within weeks. I haven’t got a clue why I’m telling this, you probably don’t even want to know.. but I can’t help it. I feel like you guys had to know why I’m having this blog.. besides the obvious. Please spare me all the compassionate comments.

sotd : julian casablancas - 11th dimension

30 comments:

  1. Je stond in mijn fashionbijbel (Elle), je inspireert elke dag honderden mensen, ik denk dat je enorm, enorm goed bezig bent het doel te verwezelijken wat je wilt.

    x

    ReplyDelete
  2. PS don't hate me for that comment.

    ReplyDelete
  3. O M G so shocked to read that..
    but anyways i love your blog please never quit!!!
    a million respects for you suze.
    <123

    ReplyDelete
  4. "Please spare me all the compassionate comments."
    Although I of course have no idea what it must be like for you living with such a thing as a tumour, I can completely relate to, what I guess to be feelings of self worthlessness in this post; I too sometimes feel that certain things I do are pointless as they don't seem to count for much, and I sometimes feel like I need to get things out there, you know, release all of the hate that's building up, not even as a way of dealing with it, but it just needs to be said. I hate the thought of people feeling sorry for me and feeling obliged to tell me that actually I'm worth a lot, and what I do is amazing and I should carry on, because I don't believe it, it's like they're being forced to be nice. This makes me want to reject anything positive directed towards me and you probably don't feel the same way at all but I just wanted to let you know that you're blogging because people like me read it every time you do, and enjoy it! I can guarantee people are interested in this, and it's an added bonus that it can help you along with things as well. I love that you shared with us all something so private, I really do. It's kind of hard not to look at people like you and think: "look how perfect their life is, amazing clothes, amazing face, amazing writing skills, amazing everything" but it's comforting knowing everyone's actually a real person and has to deal with things of their own. To me, you've just made this blog about 3498395 times better by letting me know why it's here, and what it means to you. Sorry for trying to make you feel better, but I don't feel obliged to give you compassion, I feel obliged to thank you for such a post :)
    xxxx

    p.s. I can't be arsed to read through that again so if it makes no sense and is worded badly, make something up that makes the comment sound like a good one ahaha

    ReplyDelete
  5. i LOVE your blog, please keep it :) i always read it and enjoy the cloth you wear and the pictures you take

    ReplyDelete
  6. Het was een schok om je post te lezen. Maar ik denk dat het goed is dat je de mensen laat weten dat ook jou leven, (ondanks al je mooie kleren, je geweldige stijl, je leuke vriendje, geweldige vakanties en je knappe koppie), niet altijd even makkelijk is. Ik wens je sterkte. Ik hoop wel dat je doorgaat met je blog. Ik hou van je stijl.

    ReplyDelete
  7. En ook ik ga zeggen dat het echt een schok was. Jeetje, heavy.

    Maar je bent ook goed bezig! Je doet iets waar JIJ van houdt, toch? Respect.

    ReplyDelete
  8. i think everyone wants to be remembered... and something like a tumor would make it seem more imminent? anyway, just would like to know the blogosphere will always be here for you!

    ReplyDelete
  9. ik vind dit een van de leukste blogs eigenlijk
    ik wil altijd zoals jij zijn eigenlijk...:$
    en wat erg zeg dat je een tumor had:(

    ReplyDelete
  10. ook ik vond het een schok toen ik je post las. ik wilde even zeggen dat ik je al volg sinds twee à drie jaar, en elke dag kijk ik wel of je al een nieuwe post hebt geplaatst, gewoon omdat ik jou en je stijl heel erg leuk vind. :) ik hoop in ieder geval dat je doorgaat met je blog, want ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die je bewonderen om wie jij bent! liefs x

    ReplyDelete
  11. Well for starters, I love your blog and have been following it for a while. And people actually commented on your blog. I started my blog for over 3 months and I have 0 comment! :(

    ReplyDelete
  12. Spare me the compassionate comments?

    Hoe kan je dat nou vragen van de lezers. Tuurlijk vind iedereen het erg. En het spijt me voor je dat je hier elke dag mee moet leven.

    ReplyDelete
  13. Spare me the compassionate comments: Graag, wees blij dat er mensen zijn die naar je blog kijken en je repsecteren.
    Je blog trekt elke dag weer veel mensen en je inspireert! Ik vind het echt top dat je dat doorzet, en dat je herinnerd wilt worden: dat wil iedereen toch?
    xxxx

    ReplyDelete
  14. ik volg je blog al bijna vanaf het begin!!! en het is echt super leuk! het is ook grappig om te zien hoe jijzelf en je stijl veranderen. :-)
    en dit is de enige webblog die ik al zolang volg. het is gewoon vrolijk, grappig en inspiratievol op allerlei gebieden (mode, muziek etc.). dus ga zo door hihi.
    liefs van Sophie

    ReplyDelete
  15. I think your blog is awesome and I'm not telling you this because I feel sorry for you... I think your blog is an inspiration for a lot of people. And it brougth you fame.... you were in ELLE!! Please don't quit it's okay to feel a bit down once in a while don't worry.
    I wish my blog was as succesfull as yours

    ReplyDelete
  16. Jeetje ik ben wel geschokt zeg... ik weet dat je geen medelevende reacties wilt hebben maar dit vind ik wel echt erg. en het is misschien niet echt origineel, maar ik lees je blog elke dag en ik denk wel nog veel meer mensen. Het is dus zeker niet voor niks, je inspireert zoveel mensen met je originele stijl, je kwam zelfs in de ELLE. ik hoop dat je door blijft gaan, want ik ben echt addicted aan je blog!

    ReplyDelete
  17. Wow ik schrok van je berichtje :( En ik vind het goed dat je het zegt! Ik lees graag je blog en het is echt geen onzin hoor om het te zeggen! Ik kende iemand die ook een hersentumor had, helaas was ik te jong om te beseffen en te laat om afscheid te nemen. En ik wil hiermee zeggen dat ik het belangrijk vind dat je niet 'bang' hoeft te zijn om je verhalente vertellen. En zoals je ziet, heel veel mensen zijn het met me eens! Het is jouw blog, je schrijft wat jij wilt, en je hebt genoeg mensen die achter je staan!

    ReplyDelete
  18. Okey I personaly love your blog and you're my favorite blogger! This isn't just something I say but you're an amazing fotographer,you have a great taste of style and in music. Not everyone has been in Elle, so you have achieved more than what many other bloggers have! I think it's very brave of you to be that honest and I hope you don't quit your blog! You seem like a very nice person and I know that you can achieve big things.

    ReplyDelete
  19. Ik ben een groot fan van je blog.
    Daarnaast vind ik dat je er heel goed aan doet om zo eerlijk te zijn over je leven. Er zit zeg maar meer achter jou dan alleen maar fashion en fotografie. Verder wil ik zeggen dat ik het echt heel knap van jou vind dat je op zo'n jonge leeftijd in de Elle hebt gestaan. Persoonlijk sta ik liever in de Elle dan dat ik gratis spullen krijg. Ik vind dat je trots op jezelf mag zijn en waarschijnlijk zullen je vrienden dat ook zijn. Ga zo door, volgens mij kun jij heel veel bereiken in je leven (:

    ReplyDelete
  20. Jij bent mn inspiratie!

    Liefs,
    The fashion satellite

    ReplyDelete
  21. dit is het enige blog dat ik elke dag lees ;p waardoor ik mezelf bijna een beetje freaky begin te vinden. Ik hoop dat dat je laat zien hoe tof je hele blog is. En ik was best geschokt over je verhaaltje maar het laat me ook zien dat er zoveel erge dingen in de wereld zijn maar dat je altijd door kunt gaan. Thanks for that.

    ReplyDelete
  22. Ik heb hem maar gelijk verwijderd, als je die comment niet in je mailbox hebt gekregen hoor ik het graag:)

    ReplyDelete
  23. Toen Elle Girl nog bestond (was het nog steeds maar zo...) las ik een artikel over jou (nuja, zo'n wedstrijd waaraan jij had deelgenomen waardoor er een stukje door jou verscheen) en ik vond 't meteen heel leuk. Ben dan je blog gaan checken en ben door alle posts gegaan die dag die je daarvoor had geschreven. Ik volg 'm intussen nog steeds en vind 'm heel leuk.
    Je bent een goeie fotografe, hebt een originele stijl en je blog is gewoon heel leuk om te volgen.
    Zo zie je maar dat niemands leven echt perfect is... al schrok ik wel toen ik dit las. Ik had altijd het gevoel dat alles je in de schoot geworpen werd maar kijk nu wel op een andere manier naar je blog.

    ReplyDelete
  24. Volgens mij ben jij echt een sterk meisje. En stop asjeblieft niet met deze blog, want je doet het echt leuk en het is heel inspirerend.
    x

    ReplyDelete
  25. Geweldige stijl, prachtige foto's, inspiratie op en top, de leuke verhalen, ...
    Ik denk dat iedereen die een blog heeft wel eens denkt: "Waarom doe ik dit?" dus keep on going!
    xx

    ReplyDelete
  26. Pfff jeee. Hoe nu door mij te reageren? Net al de reacties doorgelezen. Ik ben het met ze allemaal wel eens. Ik lees je blog echt al forever, ver voor je pagina in Ellegirl. Ik kan me nog herinneren dat je ooit skeelers kocht waar je de wieltjes afhaalde, dat je je fiets in gekke kleuren had gespoten (dat deed ik je na), alle gave reizen die je gemaakt hebt, de modefoto's met je vriendinnen, je fantastische foto's in het algemeen. Je hebt me enorm geïnspireerd haha, nu klinkt ik als een freak maar goed. Ik denk dat het voor veel mensen belangrijk is dat je deze blog hebt. Je bent de enige die ik echt al lang dagelijks volg en zal blijven volgen.

    ReplyDelete
  27. wow, best shocking, ja ook ik zeg het.
    zo niet origineel.
    ik niet,
    jij wel
    ik kijk het liefst elke dag op je blog, en nee ik ben geen stalker ofzo. maar echt ik vind jou stijl echt geweldig.
    en ik heb respect voor je en voor wat je doet, je doet tenminste precies waar je zelf zin in hebt, en je bent je zelf, wat je van mij niet kan zeggen. dus
    ik denk dat je kan zeggen dat iedereen die je blog leest jou wil zijn,
    ik vind het echt heel erg voor je,
    en misschien heb je er niks aan, maar ik wilde het toch even zeggen!

    ReplyDelete
  28. ik wist het eigenlijk al..
    je kent mij niet, wat dit heel raar laat lijken,
    maar ik zag je altijd op ellegirlforum voorbij komen, en vond je stijl erg leuk,
    en had met de alstarwedstrijd ooit gelezen dat je een hersentumor had. als ik het me goed herinner.
    ik volg je blog nog steeds elke dag en zou het jammer vinden als je stopt. maar dit is uiteindelijk je eigen beslissing, want je moet wel bloggen wel leuk vinden en er een passei voor hebben denk ik.
    en wie weet word je op eeg dag nog een beroemde blogger!

    ReplyDelete
  29. Ik volg jou al zo'n 2, 3 jaar. Ik vond je altijd al cool, niet eens echt je kleding, ja het is natuurlijk heel tof allemaal, maar het is uiteindelijk fashion, en iedereen heeft/draagt het.. Ik vond vooral je karakter en je zijn leuk, voor zover je die liet zien, je moet echt niet stoppen met bloggen, je bent altijd een inspiratiebron voor me geweest, je blog is echt geweldig, en wat het helemaal afmaakt is het idee erachter. Ik dacht dat je gewoon een blog was begonnen omdat het standaard was voor alle ellegirl meisjes, het is en was een hype, maar jouw reden is wel echt het wauw, heel magisch haha
    niet stoppen suze, echt niet doen!

    ReplyDelete
  30. you are a source of inspiration!

    respect for you

    xxx

    ReplyDelete