ahhh.. shoegasm... by Ash on Asos

7 comments:

  1. Persoonlijk ben ik er niet zo weg van.

    ReplyDelete
  2. Ik vind ze echt bij je passen!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooierds! Ga je ze kopen? Er is nu zo'n kortingscode (20%) van asos :)
    xx

    ReplyDelete
  4. Ik wou je eigenlijk even mailen, maar ik kon geen e-mail adres vinden! Ik wil even zeggen dat ik vind dat je echt een hele mooie stijl hebt, ik heb nog eens wat foto's bekeken en ik vind het erg leuk! Zou je misschien een style interview willen doen voor mijn blog?: www.hezzies.web-log.nl
    Zou ik echt super leuk vinden, mail me anders even als je het leuk vindt (tijd voor hebt):
    hester119@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Arghh love these boots too
    So perfect!!!

    Just discovered your blog and really like it

    xx
    FashionCloud

    ReplyDelete