please don't be a stranger in my head

Okay.. i never thought i'd ever make an only-words post. No Pictures. No outfits. No Fashion! I have been feeling a little .. empty inside the past week.. which makes that i can't figure out what to post or what to wear or what to photograph. So i knew today was going to be a boring day. And i watch movies on the internet a lot lately, and i remembered that i'd never watched Twilight. I must have been the only person in like the whole world not having seen twilight. So.. i did! I really liked kristin in into the wild and i also liked robert in Harry Potter... so.. why not? Okay after 2 hours of complete silence and a few tears. Im joining 'LONG LIVE TWILIGHT CLUB' for real. What an awesome movie. The akwardness/chemistry between those two is phenomenal. And daaaaaaaaamn edward is hot! And the clothing he wears in the film.. is like.. i need to get my boyfriend all those pieces. Just in one word : perfect! So today i found out that new moon premiered yesterday.. lucky me! Need to go and see it this week. So for now, any of you who want to inspire me. Please do so!
sotd : chucky danger - travelling

11 comments:

  1. hihi ik heb twilight ook nog nooit gezien, maar ik ben ook van plan om de film vanavond echt even te gaan kijken want hij lijkt me superleuk!

    ReplyDelete
  2. Haha, je bent niet de enige hoor! Heb hem ook nog steeds niet gezien, maar iets van die films staat me gewoon tegen, haha, dus weet niet of ik ze ooit ga kijken.. mm, we'll see.

    ReplyDelete
  3. Als ik een inspiratieloze periode heb ga ik of Polyvore'en of Tumblr'en.
    Op Polyvore staat allemaal verschrikkelijk mooie kleding van merken waarvan je nog nooit gehoord hebt die je met alles kunt combineren.

    Tumblr is echt inspiratiebron #1 voor mij. Als je een Tumblr aanmaakt, (www.tumblr.com) en eventjes deze tumblr's volgt is succes guaranteed:
    http://doorofhappiness.tumblr.com/
    http://rememo.tumblr.com/
    http://unsolvedmysteries.tumblr.com/

    Verder helpt bij mij de eerste pagina van lookbook doorscrollen tot je geen zin meer hebt ook altijd.

    Nieuwe blogs die helemaal geweldig zijn geeft mij ook weer een boost maar ik denk dat je alle blogs die ik op dit moment follow wel kent.

    En mijn enorme verhaal eindigt even met dat ik eerst een hekel had aan Twilight omdat door Twilight Harry Potter 6 uitgesteld werd. Maar toen ben ik (shame on me) toch naar de bioscoop gegaan en ik vond het eigenlijk wel leuk. Ik denk dat ik niet echt een die-hard boekenlezer ga worden maar ik hou het maar bij de films:) En Robert Pattinson, hahaha.

    ReplyDelete
  4. Haha Robert Pattinson is geweldig!
    Ik heb die film gister gekeken, voor de tweede keer en hij is geweldig. De relatie tussen Bella en haar vader is ook prachtig, zo grappig.
    xxxx

    ReplyDelete
  5. Jammer dat je niet de tijd neemt om de boeken te lezen, die zijn nog 10000keer leuker en mooier en gaver.. En dat terwijl de films al leuk zijn!! ;)

    ReplyDelete
  6. eerst begreep ik die hele hype rond twilight niet, maar na zelf de film te hebben gezien vind ik twilight(en Robert haha) stiekem toch wel heel leuk. ik ben net terug van new moon! ik vond het weer een erg leuke film alleen wel een rot einde:p Ik ben echt zo benieuwd naar het vervolg maar ik heb eigenlijk geen zin om de boeken te lezen.. ik houd het wel bij harry potter wat dat betreft:)

    ReplyDelete
  7. doe een posting van rob, kirsten and taylor

    ReplyDelete
  8. Haha, nog een Twilight fan erbij. Join the club. Ik heb gister New Moon gezien, hij is zeker een bioscoop bezoekje waardig.

    ReplyDelete
  9. Jaaa Twilight the best! Ik ben meteen donderdag naar New Moon geweest, en hij is super leuk! Wel erg anders dan de eerste film, vooral de muziek is anders. Er zit zelfs een nummer van Lykke Li in, hoe cool?!

    ReplyDelete
  10. Hee!

    Misschien kan ik je helpen.
    Ik wilde je namelijk vertellen dat ik je blog altijd heel leuk vind. En dat ik het echt onvoorstelbaar vind hoeveel je altijd post.(Dat je er altijd tijd voor vind!) Ik vind het ook niet gek dat je dan na al die posts even een keertje iets minder weet. En btw, Twilight gaan kijken is dan inderdaad zeker geen slecht idee!

    Nu denk je misschien, leuk, maar wie zegt dit allemaal. Nou dat ben ik dus :P Ik ben Lonneke en ik heb sinds kort ook een blog hier opgestart. (Vroeger ook al geblokt op andere sites, maar nu leek dit me wel leuk) Ik ben niet echt van de mode, meer van het schrijven. Misschien dat er bij mij dus ook nog eens wat opkomt.

    Ik heb jou btw ooit een keer in de ellegirl zien staan nu dacht ik, ik ga het je eens laten weten haha

    Succes met inspiratie en school etc,
    bijna kerstvakantie!

    groetjes Lonneke

    ReplyDelete