im a bitch when i paint my lips

YEEH! 600st post! Anyways, me and my boyfriend swapped clothes the day before yesterday. It's ridiculous how many boy's depatment stuff i've got. And everything looks so good on him! So.. now he has a closet stuffed with new stuff from me ( isn't it weird, boworring stuff from you girlfriend when you're a boy?). Anyways, i only borrowed this sweater. And i haven't took it off since then. It's so warm and fuzzy and.. hmmm love it. Anyways, this is how i wore it!

everything H&M
sotd : the plastiscines - bitch

7 comments:

  1. Ik wil ook een vriendje om kleren van de dragen :P.

    ReplyDelete
  2. leukleuk, ik steel altijd mijn vader's truien (A)

    ReplyDelete
  3. ik koop ook vaak lekker grote truien van de mannen afdeling haha. het staat je goed! en leuk in combinatie met die laarsjes:)

    ReplyDelete
  4. Haha schattig zeg!
    Ik vraag me dan wel af wat je vriend precies van je leent... :p

    ReplyDelete
  5. Ik vind die laarsjes echt nog steeds briljant!

    ReplyDelete