all the pretty visitors came and waved their hands and cast the shadow of a snakepit on the wall

WUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH tonight is the night! Finally going to see Arctic Monkeys, even though it's not in a cute little concerthall but in this big thing with 10.000 people in it. It's still Arctic Monkeys and it's still Alex Turner. I'm so overexited, probably will fail passing my dutch-test tommorow but who cares, i'm going to see Arctic Monkeys! I guess i'll spot some of you guys there? XX

5 comments:

  1. Aaah! Ik had maar twee uur op school maar ik zat echt ongeduldig te zijn want waaaaa! Ik heb er zooooveel zin in! En ik ben ook echt zenuwachtig, hahaha. Alexxxxxxx! Echt onbegrijpelijk straks:P

    ReplyDelete
  2. hahaa ik ben er oook, niet dat je mij kent, maar ik ben een trouwe volger van je blog.

    ReplyDelete
  3. you are sooo lucky!!

    ReplyDelete