saaaaaaaaaaaaale

Sorry english guys, this one is only for the dutch ones here!

Dus, bij deze een aantal van mijn verkoopjes. Alle prijzen zijn incl. verzendkosten. Heb je interesse? Mailen kan naar : suuziegirl@hotmail.com, en je kan uiteraard altijd met een ander voorstel komen :).

retro print jurkje (zara), 1x gedragen, maat 34 -> 12 euro

Sailor jasje (H&M), 1x gedragen, maat 34/36 -> 16 euro

Aquablauwe tas van invito, nog helemaal nieuw -> 20 euro

Wit/blauwe vans met printje, gedragen maar goede staat, maat 38,5 -> 30 euro

Sleehakken van spijkerstof (H&M) en peeptoe, nooit gedragen, maat 38/39 -> 16 euro

Gradient pumps, hebben enkele deukjes in de hak maar valt niet op, maat 39/40 -> 16 euro

Vintage pumps in felle kleurtjes, met slingback. Maat 39/40. -> 25 euro

Zwarte lak pumps v/d zara, oa bekend van the cherry blossom girl, maat 38/39, 1x gedragen -> 40 euro (klik hier voor betere foto)

15 comments:

  1. die zwart witte blazer is leukk:)

    ReplyDelete
  2. dat paarse topje en die grijze blazer is leuk!

    ReplyDelete
  3. ik ga je zometeen meteen mailen! :D superleukkk!

    ReplyDelete
  4. oooooh wat jammer dat je die
    sleehakken niet in maat 38
    hebt! Verder denk ik nog even
    na of ik die paarse top wil hihi!
    Ga je nog meer verkopen?

    ReplyDelete
  5. die zwart witte blazer vind ik echt heel mooi!

    ReplyDelete
  6. ik vind je jurkje met retroprint wel erg vet...

    ReplyDelete
  7. ik wil je vans zo graag, maar jammr genoeg woon ik in engeland. kan ik het ook vanaf engeland kopen?
    x

    ReplyDelete
  8. Je hebt veel leuke dingetjes te koop!

    ReplyDelete
  9. like english and duth was the only 2 existing nationailities!

    ReplyDelete
  10. Ach, als je toch eens schoenmaat 36 had gehad...

    ReplyDelete
  11. hahaha, bedankt! :]
    ik woon in manchester, en ik woon er sinds 2007. het is best koel. shoppen hier is ook hartstikke tof.

    ReplyDelete
  12. paarse top is leuk + vans, maar heb geen geld! x

    ReplyDelete
  13. aaah ik wil;
    - chloe paddington tas
    - de blauwe vans
    - het sailor jasje

    ReplyDelete
  14. Oh wat jammer dat die laatste schoenen geen 37/38 zijn :( ze zijn zo mooi en precies waar ik naar op zoek ben :(

    ReplyDelete
  15. aaaah, die laatste schoenen zoek ik al zo lang en het is ook nog mijn maat! alleen heb ik niet zoveel geld at the moment :(, verleidelijk, verleidelijk, verleidelijk.

    ReplyDelete