go baby go baby go

This is my last post for the coming 4 days cause i'm going camping with corne, first 2 of relaxing and fun, and then, on monday, we're going to pinkpop!!!!! YEEEEH!!!! gonna see some cool artist like mando diao, franz ferdinand, the tings tings, the kooks &more. Anyways, if youre also going there you can recognize me by this fluoresenctious shirt (yes, this is what i'm gonna wear), it's funny cause it was only just by now that i realised im wearing something pink on a festival called 'pink'pop, it's kinda cliche if you put it like that. Well, whatever. So, see you all in a few days :).

17 comments:

  1. Wauw, goed te herkennen en heel leuk! Mag ik vragen waar je blazer van is? Vind em super in combinatie met dat felle roze!

    Idd, veel plezierr, maar dat zal vast wel lukken!

    ReplyDelete
  2. aaah, pinkpop!
    Veel plezier!!

    ReplyDelete
  3. echt te gek! ik wil ook naar pinkpop!!! :(

    ReplyDelete
  4. alhoewell., dankzij Pinkpop heb ik Kaiser Chiefs ontdekt. <3

    ReplyDelete
  5. Have fun @ PP, maar eerlijk is eerlijk, het echte 'ik-ga-kapot-omdat-het-hier-geweldig-is-festival' is toch echt Lowlands paradise, baby.

    Rock'n'roll, Llov&Peace on earth.

    ReplyDelete
  6. Ahh! Ik wilde ook gaan maar heb natuurlijk te weinig geld enzo.. ):
    Jij ziet er in ieder geval tof uit, veel plezier! :D
    liefs!

    ReplyDelete
  7. Heel veel plezier! En heel mooi jasje heb je aan :)!

    ReplyDelete
  8. heel veel plezier!

    ReplyDelete
  9. nice one! hope u have fun ;) <3 x

    ReplyDelete
  10. Volgens mij heb ik die top ook!
    X, www.fashion-nerdic.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. leuke outfit!
    veel plezier op pinkpop

    ReplyDelete
  12. Wooow, dazzeling outfit! Love it! & ooo, I wanna go to Pinkpop too! Especially monday! I mean like, teh All-american rejects, katy perry, anouk, the ting tings,... Aaaaah! <3

    ReplyDelete
  13. oeeehoe. helemaal naar landgraaf! :D
    Dat is heeeel dicht bij mij.
    haha, veel plezier op pink pop!
    & super combinatie! <3

    ReplyDelete
  14. Ziet er leuk uit! dat hemdje vanmiddag bijna zelf ook gekocht hehe.
    leuke blog heb je trouwens ook!

    ReplyDelete
  15. this is super cute! I like the pink with the gold necklace!

    <3 Miss Mae

    ReplyDelete