dear family and friends

Well well well, nobody's on msn, haven't got any emails, it's to hot outside even though there's a swimming pool, there are simply no intresting people in this place, there are no nice shops, we have no mobile reach, the thing that i do have is internet, but right now it's useless. This means i'm BORED, and yes, i hate the fact that i'm bored on a holiday that's supposted to be superfun.

Dus, hiermee wil ik zeggen, jongens, kom op en mail me al je geweldige vakantieverhalen, waaaant ik heb afleiding nodig, en volgens mij kunnen jullie dat heel goed. Ja, dit is een roep om hulp. HELP! ( en red me van julius, hij is zooo irritant en hij blijft me slaan en schoppen, want nu jap tim en thijs er niet zijn gebruikt ie mij als slachtoffer.. ieee! )

1 comment:

  1. No fucking way!
    Wanneer was jij in Yellowstone en Grand Teton?
    Shittt daar was ik ongeveer 5 dagen geleden ook. was jij in Jackson Hole daaro en die elanderding poort? En ik heb ook oldfaithful en shit gezien.
    HAHA zo stom,misschien liep ik wel langs je.
    Pffff

    ReplyDelete