young love

Yesterday i would actually go to the beach with Jovanka & Jasper, but because the weather was terrible ( rain, rain and more rain! ) we decided to stay home. Cause our hometown hasn't got that many cool places ( or at least not when it's raining ) the pics we did make ( see it as a test shoot ) are a bit boring. But good to practice right? In every case we had a lot of fun.
Tommorow morning Matthijs & Jasper are leaving to london, i'm so jealous, but New York is awesome too ( maby even more fun!? ) right? When i'm off to America they will continue with posting till i'm back, i'm curious for how that turns out!























Models : Jovanka & Jasper
Styling : Me & Sabine
Photography : Me
Location : Around my house?

12 comments:

  1. ik denk dat je echt tallent hebt! vooral die zwart wit foto op dat weiland vind ik echt prachtig!

    ReplyDelete
  2. omg ! superleuke foto's. mijngod, jasper is prettieeeeeeeeeeeee & dat meisje ook, jovanka fzo. love it ! idd een talentje xxxxx

    ReplyDelete
  3. Het ziet er al heeeel erg mooi uit:) Je hebt zeker talent!

    ReplyDelete
  4. Sommige foto's lijken echt professioneel!
    En Jovanka vind ik vet knap, en Jasper is vet hip :D

    ReplyDelete
  5. WAUW. Super mooi. Helemaal níet saai. Volgens mij heb je talent ja. Maar ik vroeg me af, waar is dat blauwe marine jasje van die dat meisje aan heeft? Alvast bedanktt!

    ReplyDelete
  6. WAUW
    dit vind ik eigenlijk ongeveer de mooiste foto's die je hebt gemaakt...

    prachtig

    ReplyDelete
  7. Wauw <3 Een en al mooiheid! Echt hoor! En ik hou van je posts want ik hou ook van Alex Turner en dat ene witzwartroze miumiu jurkje is ook mijn favorite!

    ReplyDelete
  8. je maakt echt té mooie foto's.. daar moet je iets mee doen! (of doe je dat al haha?) de kleding is ook superleuk gekozen xx

    ReplyDelete
  9. abine did an amazing job styling! They looks so good in all the pictures!

    ReplyDelete
  10. Hee waarom is mijn berichtje met Jasper is Gay weggehaald. It's obvious, je moet de waarheid niet ontkennen! Dat meisje is trouwens reteknap. Daag

    ReplyDelete
  11. leuke foto's! die jasper is zeker niet verkeerd :0

    ReplyDelete