How My Heart Behaves (Sab's Column)

Well hello again!

Just a while ago I was very bored.
So, I took my bike and I went to go for a spin.
I went pretty far, all the way to the viaduckt, a place with walls full of graffiti.
Well, I didn’t went all the way to the graffiti, but near there.
I was afraid to go all by myself to that place, it is a nice place, but when you go alone, it’s a bit frightened.
Here are some pic’s.









I just couldn’t resist to make more pictures of my outfits, so I did and I’ve put them together;


Hihi, so cute, little me’s!

In about two weeks I’m going to Fashion Camp in Amsterdam, I’m staying for a week in the Artez Stylingacademie.

I get to learn how to find trend’s, I will see a fashion reportage, a look behind the scenes from a fashion glossy, I’m going to make my own it-bag, I will get an assignment from a top-of-the-bill designer and in the evening watching fashionable films, taking street-dance lessons and party!!

9 comments:

  1. Wat vet dat je naar Fashion Camp gaat! En leuke outfits, beetje grundy, nice!
    En wil natuurlijk verslag zien van Fashion Camp, hihi!

    ReplyDelete
  2. Fashion Camp!!
    Daar wilde ik ook heen, maar mijn ouders vonden het te duur... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Moet je het zelf betalen..?

    Xxx

    ReplyDelete
  3. woow netzo vet! ik wilde ook naar fashioncamp maar mn ouders vonden 't te duur en zelf heb ik nietzo veel geld:(
    maar wel super vet!
    ik wil volgend jaar gaan ben nu al aan het sparen haha;)
    heel veel plezier in ieder geval!

    ReplyDelete
  4. cado voor als ik overga, zo niet moet ik alsnog de helft betalen :( maar ik ga wel over ;)

    ReplyDelete
  5. fashion camp! <333
    bij mij vonden ze het ook te duur.. maar ik ga nu op hockeykamp.
    leuke outfits!

    ReplyDelete
  6. Wauw, fantastisch! Súper outfits! Ik vind je stijl echt helemaal geweldig.

    Echt super dat je naar fashion camp gaat! Mijn vriendin gaat ook, maar mijn ouders vonden het ook te duur:(

    Heel veel plezier daar!

    En heb je zelf ook een blog, die wil ik zieeeen!

    ReplyDelete
  7. ja ik had wel een blog gemaakt maar ik ben nogal lui dus vind ik dat te veel werk dus blijf ik hier zo nu en dan columns doen ;)
    x

    ReplyDelete
  8. Is goed hoor.
    Post maar veel :D

    Als ik naar jouw columns kijk dan zie ik echt allemaal dingen die ik ook heb; je jasje met gouden knopen, H&M trend flowerprint dingetje, all stars etc.

    En ja; je staat in mijn wishlist. Dan kan ik het nu gelijk vragen; waar heb je je giletje gekocht?

    xxxxx
    Mirthe

    ReplyDelete
  9. Het giletje is van suze, ik denk dat ze het van de h&m heeft ;)
    x

    ReplyDelete