the big favorites post (part 2)

Favorite Clothes




Favorite Model
Iulia Carstea





Favorite Boys

Favorite Movie
Into the wild, at the moment i’m wachting Girl Next Door, it also includes Emile Kirsch and i so love him.. he’s sooooo cute! But anyway, i just love this movie as i said before.




Favorite Outfits


Favorite Editorial
Teenvogue
Shot by : Artur Elgort






Favorite Girls

Favorite Music
The Last Shadow Puppets


Adam Green


Andrew Bird

Favorite Photography Style
I'm in looove with photoboot pics.



Favorite Colour

6 comments:

  1. Wat een toeval! Ik ben ook into the bootschoentjes en de kleur mint, kan niet genoeg van beide krijgen :P!

    ReplyDelete
  2. we have allot of the same favs so I guess that means you have good taste!!!haha

    ReplyDelete
  3. je hebt echt een hele goede smaak, echt allemaal leuke dingen! Vooral ook de bootschoentjes inderdaad.
    Ik vind je blog echt leuk, heb hem aan mn 'visit also' lijst toegevoegd. (:

    ReplyDelete
  4. Ik zit nu in Canada en ben voor drie weken op vakantie door Amerika en Canada. Ik zag dat je leuke adresjes wilde hebben in New york om te winkelen. Ik ben niet in New York geweest maar ik zag dat je die bootschoentjes zo leuk vond. Dan moet je in Amerika naar de Walmart gaan daar zijn bootschoentjes in alle kleuren en ze kosten maar 5 dollar. Dat is dus ongeveer 3 euro :)

    ReplyDelete