it a big big world

i picked a few of my favorite looks for this spring!
ooooh bugger bugger bugger tomorrow wont be hot anymore , it was so nice to just ride on my bike with no jacket on in freaking february! hihihi! ooooh and my ellegirl got released! but unfortunatelly i'm not aloud to post pics :(
smell ya later!



and i totally love see by chloe!
i would wear al the pieces in the collection, every single one of it
i made some collages, witch took me about 4 hours hihihi
hope you like 'm









4 comments:

  1. mag je ook geen foto nemen van jouw bladzijde en die dan posten? anders wil ik dat wel voor je doen, dan ga ik ook voor je in het gevang! haha
    en mmm die chloe weet wel wat ze doet zeg

    (ja ik ben je nieuwe stalker)

    ReplyDelete
  2. wauw, dat noem ik nou helemaal gewijd zijn aan fashion :P. Ik zou het geen 4 uur lang volhouden collages te maken! Maar de collectie is echt leuk indd!

    ReplyDelete
  3. Hee schijtbak ! Ik heb nu ook een blog ! laten we het vieren!

    ReplyDelete